Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Onlangs naar een M meeting geweest. Ze smijten letterlijk de M3 en M4 naar uw hoofd. Totaal niet meer origineel, draai er persoonlijk ook mijn hoofd niet meer voor om. Aan mijn oude M5 moest ik ze met een stok weghouden. Was er ook maar eentje van“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Veel tuning kermiskarren tussen, niet mijn smaak.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVeel tuning kermiskarren tussen, niet mijn smaak.
Ik ben ook geen fan van wat ik zoal plaats maar er blijken er genoeg op de wereld die het wel mooi vinden.
Voor mijn meestal normale verlaging en een set brede velgen.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVeel tuning kermiskarren tussen, niet mijn smaak.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenVoor mijn meestal normale verlaging en een set brede velgen.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment