Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Mijn upgrades aan mijn auto's zijn altijd door gebruikmaking van OEM producten.
Vergeet het +sje niet bij mij bvb KW, BBS, Recaro.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Het probleem is dat de meeste constructeurs niet meer tot het gaatje gaan. Ze blijven ergens halverwege de plaat steken. Daarom dat de tuners zoveel te doen hebben. Bmw m2/3/4, i8.... zijn leuke wagens maar 350-450 pk is zielig als je dat vergelijkt met mercedes of de amerikaanse sportwagens. Zoals m2, superknappe wagen maar 365 of 420 pk. Waarom geen 500 pk dan had je een beest van een wagen. Antwoord is simpel natuurlijk m2 zou sneller zijn dan m4 en veel sneller dan m5/m6/m8. Heeft allemaal met de verkoopsstrategie van BMW te maken. Alleen heb je geen boodschap aan de verkoopsstrategie als je een m2 koopt. Vandaar dat er duidelijk een markt is voor m producten die wel tot het gaatje gaan. Mooiste bewijs is dodge challenger. Is eigenlijk compleet verouderd concept op chassis van E klasse mercedes van begin jaren 2000. Maar ze steken er compleet van de pot gerukte motoren/ technologie in en de verkoop overtreft die van mustang en camaro. Van de pot gerukte modellen verkopen gewoon als zoete broodjes maar geen enkele constructeur wil dit blijkbaar vatten ( op porsche ferrari en lambo na dan) als je tuners dan laat begaan ja dan krijg je soms dubbel van de pot gerukte gedrochten hoewel er ook wel veel knaps tussen zit. Langleve tuning!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
E34 of E39.
De E28 is nog iets te weinig sport oriented en net te antiek naar mijn smaak, en de E60 heeft een plofmotor“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDe e36 M3, beste M3 die ik ooit gereden heb
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenAlleen de E30 M3 vind ik interessant, daarna niet meer.Last edited by order66; 23/02/2019, 23:12.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment