Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Jammer van het kleurverschil op de plastiek aanbouwdelen, stoort me enorm op de mijne.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Ritje gisteren :
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Wij hadden vroeger een gast in de wijk met een knalgele corrado. Bijnaam : de banane“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb 5 dozen EVO magazines gekregen van een vriend. Beginnen aan het jaar2000. Zitten ook nog veel andere boekjes bij.
Was een stukje aan het lezen, kort en bondig hoe ik denk over de huidige wagens. Wou het jullie niet ontzeggen
Het is ook de reden waarom ik oudere wagens prefereer.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDe E39 M5, toekomstig pareltje. Heb er al mee gereden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenRitje gisteren :
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Ik ook maar jammer genoeg vind ik het model niet mooi, en duurt het nog een eeuwigheid voor die OT wordt. De taxen zijn momenteel duurder dan de aankoop2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
Comment