Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Had ook altijd 12/L staan op mijn Cayman. Heb wel ferm mijn twijfels over de correctheid van de boordcomputer op dat punt. Regelmatig resetten.

1 keer op 7.5/L gekregen. Top zat op 18/L

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
      Voor de turbo fans: scherp geprijsde 997TT
      Ik heb daar vandaag mee gereden .. Iemand een idee welke reputatie Powercars heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
        Ik heb daar vandaag mee gereden .. Iemand een idee welke reputatie Powercars heeft?
        Nog niks slechts over gehoord. Ook al jaren een begrip als op het op exclusieve wagens aankomt.

Comment

Gevraagd naar de reden van verkoop en waarom ie redelijk goedkoop is?

Comment

Lage prijzen inderdaad.

Waarom zouden al die karren zonder recupereerbare BTW zijn?

Comment

• misschien is die wat lager van prijs omdat het een exemplaar van het 1e modeljaar is van de 997 turbo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                Gevraagd naar de reden van verkoop en waarom ie redelijk goedkoop is?
                Weet ik allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                  Kan verschillende redenen hebben. Budget was op, madam moet er ook mee kunnen rijden, moet indien gewenst voldoende comfy te rijden zijn, etc.
                  Ik kom aan 125K met Belgische BTW als ik em spec op de Duitse configurator, en dat is zonder het X51 pack, want dat staat er niet meer tussen?!

De zwarte velgen heb ik ook niet gespecced, want die zijn volgens mij achteraf gedaan daar bij Porsche vanuit de fabriek enkel de spaken worden gelakt en niet de volledige velg.

Comment

• Is een 2 tal km van mijn privé gevestigd.
                    Eddy Van Oost, de patron, ken ik al jaren en is een te vertrouwen man (gerenommeerd rallyrijder).
                    De jongste zoon, Olivier, is zelfs één van de betere circuitrijders die ik ken!
                    Enkele vrienden van mij rijden in wagens van "den Eddy".
                    Idd bijna alle wagens zijn btw vrij, lijkt mij enkel een probleem als je de wagen op de zaak wil.
                    Negatieve commentaren heb ik nog nooit gehoord. Voor Porsche werkt hij samen met RS Motors te Ingelmunster (zijn vrienden).
                    Niet de goedkoopste (hier ietsje anders) , goede aflevering en service.
                    Let wel ik heb hier geen verdienste mee, kan alleen maar zeggen daar verkopen ze geen katten in zakken!
                    Een expertise zal volgens mij zeker mogen.
                    Maar, waar is de GT3 wens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                      Idd bijna alle wagens zijn btw vrij, lijkt mij enkel een probleem als je de wagen op de zaak wil.
                      Heb je, of heeft iemand, een idee waarom die wagens dan BTW vrij zijn?

Uiteindelijk is -ik meen me te herinneren- 90% van de Porsches ingeschreven op naam van een vrij beroeper of vennootschap.

Dat maakt zijn karren voor een groot doelpubliek toch 10% duurder?

Comment

• Reys: GT3 staat vandaag helemaal onderaan mijn lijstje.. maar nog wel in het lijstje.. en de volgorde durft al eens veranderen... nu, als ik vandaag koop, is het geen GT3.

Die Turbo is vrij goedkoop omdat de zetels in mindere staat zijn.. herbekleden zou een must zijn, voor mij.

Comment

Weet ik allemaal
                          Jamaar ik niet! NW ik zoek geen turbo meer.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                          Reys: GT3 staat vandaag helemaal onderaan mijn lijstje.. maar nog wel in het lijstje.. en de volgorde durft al eens veranderen... nu, als ik vandaag koop, is het geen GT3.

Die Turbo is vrij goedkoop omdat de zetels in mindere staat zijn.. herbekleden zou een must zijn, voor mij.
                          Fatsoenlijk herbekleden is gemakkelijk te doen voor 1-2k euros idd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

Uiteindelijk is -ik meen me te herinneren- 90% van de Porsches ingeschreven op naam van een vrij beroeper of vennootschap.

Omdat die mensen hun auto aan de straatstenen niet kwijt geraken en die dus voor "een prikje" moeten laten gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

DCT heeft ook regelmatig Porsche's ( of andere merken ) staan die BTW vrij zijn ...
                              Ben ook wel benieuwd wat de reden is

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                  Is een 2 tal km van mijn privé gevestigd.
                                  Eddy Van Oost, de patron, ken ik al jaren en is een te vertrouwen man (gerenommeerd rallyrijder).
                                  De jongste zoon, Olivier, is zelfs één van de betere circuitrijders die ik ken!
                                  Enkele vrienden van mij rijden in wagens van "den Eddy".
                                  Negatieve commentaren heb ik nog nooit gehoord. Voor Porsche werkt hij samen met RS Motors te Ingelmunster (zijn vrienden).
                                  Niet de goedkoopste (hier ietsje anders) , goede aflevering en service.
                                  Let wel ik heb hier geen verdienste mee, kan alleen maar zeggen daar verkopen ze geen katten in zakken!
                                  Een expertise zal volgens mij zeker mogen.
                                  Maar, waar is de GT3 wens?
                                  En ondertussen zijn zonen, Olivier (den Oli) en Matthias VO Cars begonnen.

Comment

• Ongelofelijk eigenlijk hoeveel autohandelaars er in West-Vlaanderen zitten trouwens.

Comment

• Zouden die teamspeed-foto's dan toch 'the real deal' zijn? Of fotosoep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Omdat die mensen hun auto aan de straatstenen niet kwijt geraken en die dus voor "een prikje" moeten laten gaan?
                                        Dat doet toch niets af aan het BTW karakter van die wagen?

Stel dat jij je kar moet wegdoen. Als de leasing (bvb) nog loopt moet je hem overkopen en verkopen. Met BTW. Als de leasingmaatschappij hem zelf verkoopt, is dat met BTW. Als hij ondertussen al op jouw balans stond, dan moet je die verkopen met BTW. (Ongeacht de lage prijs die je gaat vragen aan wax-it. )

De enige reden dat die wagens zonder BTW zijn, is dat ze zijn gekocht van een particulier. Dus jij bedoelt met 'die mensen' particulieren die hun kar niet meer kunnen/willen houden? Dus Power Cars & Boats kopen alle wagens van particulieren?

Kan, maar sterk alleszins.

Comment

• Wil hij niet gewoon zeggen dat 'geen kat' die wagens koopt omdat ze deze niet meer op de vennootschap kunnen zetten? (Of althans geen BTW meer kunnen aftrekken)
                                          En aangezien het gros van het clienteel voor zo'n wagen de wagen op deze manier aankoopt de vraag naar de exemplaren die niet btw-aftrekbaar zijn daalt, logischerwijze dienen dus ook de prijzen van deze wagens te dalen om verkocht te raken.
                                          Last edited by ; 24/04/2011, 10:13.

Comment

Working...
                                          X