Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Wil hij niet gewoon zeggen dat 'geen kat' die wagens koopt omdat ze deze niet meer op de vennootschap kunnen zetten? (Of althans geen BTW meer kunnen aftrekken)
    Als 'die mensen' de verkopers zijn, dan heeft hun prijszetting niets te maken met het BTW karakter van de auto. Ze kunnen hem niet goedkoper maken door hem zonder BTW of zo te verkopen hé. (er zit trouwens wel BTW in, maar die zie je niet, marge-wagens et al)

Comment

• De moment dat ik voor een Porsche ga zal het jammer genoeg ook prive zijn

Comment

• Met uitzondering van mijn Boxster, heb ik al mijn auto's particulier gekocht .. Oké, ik heb voor't moment gene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          De enige reden dat die wagens zonder BTW zijn, is dat ze zijn gekocht van een particulier. Dus jij bedoelt met 'die mensen' particulieren die hun kar niet meer kunnen/willen houden? Dus Power Cars & Boats kopen alle wagens van particulieren?

Kan, maar sterk alleszins.

Een particulier of een vrij beroep he (advocaat ofzo). Als die mensen hun auto moeten overlaten zullen ze er ook een stuk minder voor kunnen vangen omdat die markt veel kleiner is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
            Met uitzondering van mijn Boxster, heb ik al mijn auto's particulier gekocht .. Oké, ik heb voor't moment gene
            Particulier of via de zaak , de auto moet toch betaald worden he

Comment

• Is dit niet interessant , of zie ik iets over het hoofd ?

Porsche 997 4S

Aanbetaling 7301,65€ + BTW
              Maandelijks 719,94€ + BTW ( 48m)
              Restwaarde 14603,31€ + BTW

Comment

• Als ik vrijuit mag spreken .. het is een 4S .. tiptronic .. met +100 000 km. Voor mij is dat niet interessant ..

Comment

• Ik vind het weinig per maand om af te betalen voor een porsche of zie ik dat zo fout?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ik vind het weinig per maand om af te betalen voor een porsche of zie ik dat zo fout?
                    De herverkoopwaarde is al ingecalculeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Als ik vrijuit mag spreken .. het is een 4S .. tiptronic .. met +100 000 km. Voor mij is dat niet interessant ..
                      Tiptronic , had het niet gezien

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Ik vind het weinig per maand om af te betalen voor een porsche of zie ik dat zo fout?
                      Was ook van deze mening ... wel is hij al 2005 .

Comment

Dat is leasing, daarna is de auto nog niet van u.

Comment

Op zich wel, edoch:

eerst moet ge 8834 euro btw in leggen.
                          Vervolgens betaalt ge 4 jaar lang 870 euro per maand af
                          en dan moet ge nog eens 17670 euro leggen om die auto over te kopen. Een auto die op dat moment 10 jaar oud is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Tiptronic , had het niet gezien
                            Ik heb met een 996 Tiptronic gereden .. en dat zou ik toch iedereen afraden .. PDK kan ik al meer begrip voor opbrengen .. Al was ik persoonlijk mijn DKG snel beu.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Was ook van deze mening ... wel is hij al 2005 .
                            En opnieuw persoonlijk .. ga minstens voor een 2006 ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Dat is leasing, daarna is de auto nog niet van u.
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Op zich wel, edoch:

eerst moet ge 8834 euro btw in leggen.
                              Vervolgens betaalt ge 4 jaar lang 870 euro per maand af
                              en dan moet ge nog eens 17670 euro leggen om die auto over te kopen. Een auto die op dat moment 10 jaar oud is.
                              Ja idd, merci voor de uitleg
                              BMW X5 45e

Comment

• Of hoe mensen zich makkelijk in een financiële put laten duwen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                  Of hoe mensen zich makkelijk in een financiële put laten duwen...
                                  Moest het niet werken ze zouden het zo niet adverteren he.

Nuja, als liefhebber is er misschien niet direct iets op tegen om op die manier die auto aan te schaffen als het echt je droom is. Waar je wel rekening mee moet houden (en wat sommigen vergeten) is dat als je je nu voor 4 jaar engageert voor een sportwagen die 65K kost en die op het einde van de "rit" 10 jaar oud is en tegen de 200K km's gaat hebben, dat je niet mag verwachten dat je even zorgeloos gaat rijden als wanneer je voor diezelfde 65K pakweg een nieuwe Boxster of een TT-RS gaat kopen.

Comment

• 870 EUR per maand, ik denk dat velen dat wel een beetje onderschatten..
                                    Dat betalen de meesten af voor hun huis

Comment

• Je kan zo nog wel wat verder gaan ook he.

1500 euro jaarlijkse taks, dat is wat velen maandelijks netto verdienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                        870 EUR per maand, ik denk dat velen dat wel een beetje onderschatten..
                                        Dat betalen de meesten af voor hun huis
                                        Dan moet je toch al ferm wat aan de kant hebben liggen. Met 870 per maand over 20 jaar kom je haast nergens meer.

Het is nu ook niet dat de gemiddelde burger met een Porsche rondrijdt he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                          Dan moet je toch al ferm wat aan de kant hebben liggen. Met 870 per maand over 20 jaar kom je haast nergens meer.

Het is nu ook niet dat de gemiddelde burger met een Porsche rondrijdt he.

Tegenwoordig leent toch iedereen op 40j, we zitten wel in de 21ste eeuw hé. Lenen to the fullest en zagen dat anderen het beter hebben

Ik heb slechts een iphone, een plasmascherm van 4768454inch en ik kan dit jaar maar 1x op wintersport, aaaaaaaaah!!

Comment

Working...
                                          X