Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    De sportec SPR1 daarentegen: vet bakske
    http://www.youtube.com/watch?v=ZVUlN...layer_embedded
    Die sticker-dingen vind ik absoluut misplaatst .. de 996 GT3 stoelen nog misplaatster .. maar de auto/bodykit zelf, vind ik eigenlijk wel heel knap... kofferspoiler, achterbumper, voorbumper, .. nice.

En die velgen zijn ook wel ferm.

Comment

• 997 TT: Techart: Back:

997 TT: Techart: Front

997 TT: Techart: Side:

Comment

• Koop dan ne GT3 he, als ge gene verkeersdrempel meer wilt over geraken

Comment

• 997 TT: Sportec:

Comment

• Kofferspoiler van Sportec is precies toch vrij hoog ...

Comment

• Ik zal stoppen na deze

997 TT: Gemballa

Comment

• Aangezien die laatste schijtelelijk is .. toch nog eentje om af te sluiten.

Comment

• Zou je er een sportkit onder hangen Daggie?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Daggie is een OEM slet.

Comment

• Aero kit van Porsche dan ?
                      En zijn cayman had ook Techart stuff dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        En zijn cayman had ook Techart stuff dacht ik

Hoe ziet er de Aerokit van Porsche zelf uit voor 997 Turbo?

Comment

• Maar dan wel liefst zonder dat kippegaas aan de voorkant

Comment

• Joris:
                            In het topic van uwe GT3 dacht ik gelezen te hebben dat je uw banden laat steken ergens in Adenau aan den overkant van de Lidl Gisteren eens een kijkje gaan nemen. Na het trackweekend met Jokke gesproken en hij raadde ons Gele Pagids aan, aangezien de remmen moeten vervangen worden op de 911.. kan je die daar laten bestellen en monteren ?

Comment

• rinspeed vind ik ook nog redelijk

maar dan met de bumper en uitlaten van de indy

Comment

• Gele pagids = RS29.

Bereid je voor op flink gepiep .. Trouwens die verkopen ze bij PPE/Carnewal ook hoor

Comment

• Rinspeed vind ik gene vette voor 911/911 TT .. voor Cayman daarentegen:

Ooit nog bij die mensen geweest .. maar voor de Techart stukken moest ik maar 1 long inleveren ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                    Gele pagids = RS29.

Bereid je voor op flink gepiep .. Trouwens die verkopen ze bij PPE/Carnewal ook hoor
                                    Oei, hoezo veel gepiep ?
                                    Remmen piepen nu soms al zo erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                      997 TT: Techart: Back:

Ben je fan? Even binnenlopen bij CM Latem ze zijn bezig zo eentje samen te steken!

Comment

Joris:
                                        In het topic van uwe GT3 dacht ik gelezen te hebben dat je uw banden laat steken ergens in Adenau aan den overkant van de Lidl Gisteren eens een kijkje gaan nemen. Na het trackweekend met Jokke gesproken en hij raadde ons Gele Pagids aan, aangezien de remmen moeten vervangen worden op de 911.. kan je die daar laten bestellen en monteren ?
                                        Ik zou ze toch iets dichter bij huis zoeken eerlijk gezegd

De goedkoopste plaats waar ik ze al gevonden heb is bij Mosa Frein in Namen maar dan gade ze wel zelf moeten steken

En anders idd bij Carnewal ofzo. Bereid u idd maar voor op wat gepiep, en veel smerigere velgen Nu ge moet zien of het vandoen is ook eh. Ze kosten een stuk meer dan de originele Porsche blokken en de initiele bite als ze koud staan is wel wat slechter (op straat bv). Idealiter moet ge dan ook eerst uw schijven eens opschuren om het oude remmateriaal te verwijderen voor ge met die Pagids begint en deftig de boel inremmen.

Tuur bo bv die rijdt nog altijd met de standaard Porsche blokken rond en die is daar tevreden over.

Het grote voordeel van de gele Pagids is dat ze tegen meer mishandeling kunnen en langer meegaan.

Is het enkel de blokken die vervangen moeten worden of ook de schijven?

Comment

Oei, hoezo veel gepiep ?
                                          Remmen piepen nu soms al zo erg
                                          En hoelang zullen de schijven dat uithouden?

Comment

Working...
                                          X