Oorspronkelijk geplaatst door BWS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe downforce op een gt3 is van een totaal andere orde dan een gewone carrera !
Enfin, het "gewoon weglaten" zal inderdaad ook niet gewoon weglaten zijn. Er zullen ongetwijfeld behoorlijk wat aanpassingen nodig zijn om de GT3 inlaat te koppelen aan de normale carrera spoiler, als daar zelfs al plaats voor is. En aan de reacties hier te zien is het doelpubliek voor zoiets ook al niet al te groot, in tegenstelling tot een aerokit of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDa's waar maar die auto heeft ook een specifieke diffusor en bodemplaat om onzichtbaar voor downforce te zorgen. Deze zijn ook naar de rest van de spoilers ontworpen/afgesteld dus gewoon de spoilers er af laten zou wel eens voor meer instabiliteit kunnen zorgen dan gedacht. Het zou evengoed ook te verwaarlozen kunnen zijn natuurlijk.
Serieuze diffusor medunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenEr zullen ongetwijfeld behoorlijk wat aanpassingen nodig zijn om de GT3 inlaat te koppelen aan de normale carrera spoiler, als daar zelfs al plaats voor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtensebiet brengt dit topic de marketing-afdeling van Porsche nog op het idee om een nieuw model uit te brengen, de 911 Freestyle.
Met een configurator zoals die waarmee je een apple samen kan stellen: van motorblok, remmen, spoilers, stoelen tot targadak; een 911 die volledig vrij naar eigen wens te configureren is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenWel, ik ben helemaal geen fantastische chauffeur, en ik heb ook helemaal nog niet met een GT3 gereden, dus ik heb inderdaad geen recht van spreken. En power-wise is een 2S al zeker genoeg voor mij.
Ik ben echter nogal een technische persoon, en vanuit technisch standpunt is die GT3 blok 100keer vetter dan de souped up 2.4 blok van een 2S. Maar het uiterlijk van een GT3 zou ik er liever niet bijnemen dan, vandaar de vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEigenlijk moet je dan een 993 of ouder hebben, toen hadden alle 911's nog hetzelfde blok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZoals de gemiddelde auto bij een andere fabrikant dus? (een VW Golf bv)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenAlexx bewijst trouwens dat een "gewone" 911 ook daar z'n mannetje staat, en ik heb nog niemand horen klagen over het feit dat het geen GT3 is.
Snelle rondjes rijden, afbeulen een heel trackweekend lang en kar geeft geen krimp.
En nadien gewoon terug naar huis rijden zonder dat er onvoorziene kosten zijn... dat kan idd niet van elke wagen gezegd worden
Auto wordt niet gespaard en is ook een daily en nog niets van onvoorziene kosten, zalig
Maar idd.. GT3 heeft iets speciaals2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzonet een grijze CarreraGT met Monaco nummerplaat en open uitlaat onder onze bureau in Antwerpen zien en horen passeren. wat een zalige sound komt daar toch uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenzijn er al meer pics van die zijdelingse opzetstukjes? da's toch een rs met verwijderde vleugelsteunen, right?
Comment
-
Die Amerikaanse achterbumpers blijven toch o zo mottig met die blokken... Erg spijtig dat het verplicht moet op de Amerikaanse versies.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenDie Amerikaanse achterbumpers blijven toch o zo mottig met die blokken... Erg spijtig dat het verplicht moet op de Amerikaanse versies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenZijn dat simpelweg rubberen stootblokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenVind ik ook, enig idee waarom dat juist verplicht is?
Is rubber idd.
Kan fout zijn!
Comment
Comment