Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De downforce op een gt3 is van een totaal andere orde dan een gewone carrera !
Daar ben ik het mee eens. En alleen de spoiler verwijderen zal de balans geen goed doen. Maar volledig zonder bodykit heb je dat probleem niet.
Enfin, het "gewoon weglaten" zal inderdaad ook niet gewoon weglaten zijn. Er zullen ongetwijfeld behoorlijk wat aanpassingen nodig zijn om de GT3 inlaat te koppelen aan de normale carrera spoiler, als daar zelfs al plaats voor is. En aan de reacties hier te zien is het doelpubliek voor zoiets ook al niet al te groot, in tegenstelling tot een aerokit of zo.
Da's waar maar die auto heeft ook een specifieke diffusor en bodemplaat om onzichtbaar voor downforce te zorgen. Deze zijn ook naar de rest van de spoilers ontworpen/afgesteld dus gewoon de spoilers er af laten zou wel eens voor meer instabiliteit kunnen zorgen dan gedacht. Het zou evengoed ook te verwaarlozen kunnen zijn natuurlijk.
Er zullen ongetwijfeld behoorlijk wat aanpassingen nodig zijn om de GT3 inlaat te koppelen aan de normale carrera spoiler, als daar zelfs al plaats voor is.
Dat valt eigenlijk vrij goed mee hoor. Is niet echt een probleem.
sebiet brengt dit topic de marketing-afdeling van Porsche nog op het idee om een nieuw model uit te brengen, de 911 Freestyle.
Met een configurator zoals die waarmee je een apple samen kan stellen: van motorblok, remmen, spoilers, stoelen tot targadak; een 911 die volledig vrij naar eigen wens te configureren is
Zoals de gemiddelde auto bij een andere fabrikant dus? (een VW Golf bv)
Wel, ik ben helemaal geen fantastische chauffeur, en ik heb ook helemaal nog niet met een GT3 gereden, dus ik heb inderdaad geen recht van spreken. En power-wise is een 2S al zeker genoeg voor mij.
Ik ben echter nogal een technische persoon, en vanuit technisch standpunt is die GT3 blok 100keer vetter dan de souped up 2.4 blok van een 2S. Maar het uiterlijk van een GT3 zou ik er liever niet bijnemen dan, vandaar de vraag.
Eigenlijk moet je dan een 993 of ouder hebben, toen hadden alle 911's nog hetzelfde blok
Eigenlijk moet je dan een 993 of ouder hebben, toen hadden alle 911's nog hetzelfde blok
Zoiets zal het inderdaad worden waarschijnlijk. Of de pfl 997 zou de komende jaren serieus in waarde moeten zakken, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Alexx bewijst trouwens dat een "gewone" 911 ook daar z'n mannetje staat, en ik heb nog niemand horen klagen over het feit dat het geen GT3 is.
Absoluut !
Snelle rondjes rijden, afbeulen een heel trackweekend lang en kar geeft geen krimp.
En nadien gewoon terug naar huis rijden zonder dat er onvoorziene kosten zijn... dat kan idd niet van elke wagen gezegd worden
Auto wordt niet gespaard en is ook een daily en nog niets van onvoorziene kosten, zalig
Maar idd.. GT3 heeft iets speciaals
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
zonet een grijze CarreraGT met Monaco nummerplaat en open uitlaat onder onze bureau in Antwerpen zien en horen passeren. wat een zalige sound komt daar toch uit.
zonet een grijze CarreraGT met Monaco nummerplaat en open uitlaat onder onze bureau in Antwerpen zien en horen passeren. wat een zalige sound komt daar toch uit.
Comment