Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenZijn er eigenlijk sinds de 997 facelift nog volledige rode achterlichtblokken te bestellen, zoals bij de pre-facelift mogelijk was?
Toen die optie er kwam zag je enorm veel bestellingen met die optie maar sinds de facelift, niet meer gezien ..'k Vond dit prachtig!
Comment
-
lijken me geen wraps te zijn die speedsters. ze blinken nogal fel.
ik gok op fabrieksaf zo gespoten bij meerprijs, maar de accenten binnenin zijn standaard gebleven. de ééne heeft dus gekozen voor de blauwe accenten en de andere voor witte. want als ze ook nog eens die accenten gaan aanpassen naar wens, wil ik het kostenplaatje niet weten.
buitenkleur aanpasbaar dus en binnenin niet.
we zullen het snel zien als die rode geleverd is. of hij rode accenten meekrijgt in de zetels of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenEven dit topic niet meer kunnen volgen maar gaan ze de 4.0 nu ook in de plaatsen?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik ben helemaal in de ban van deze P
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwtf ik snap niet waarom mensen zo raar doen over dat GT2 RS interieur.
Is irl echt een zot knap interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaarom moeten productiemodellen toch altijd zo fel verschillen van de concepts?
Comment
-
Comment