Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Zijn wraps.(let op de kleur accenten aan de stoelen)

Er zou inderdaad wel een rode naar Latem komen.
    Links is een GTS, rechts een Speedster?

Comment

• Sideskirts kloppen ook niet.

Comment

• Stoelen overtuigen mij.
        De linkse lijkt mij gewoon een Speedster met heel wat mods? Nuja, zou natuurlijk altijd kunnen dat die stoelen er achteraf ingezet zijn, maar dat zou me ten sterkste verbazen...

Comment

• Zijn er eigenlijk sinds de 997 facelift nog volledige rode achterlichtblokken te bestellen, zoals bij de pre-facelift mogelijk was?
          Toen die optie er kwam zag je enorm veel bestellingen met die optie maar sinds de facelift, niet meer gezien .. 'k Vond dit prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
            Zijn er eigenlijk sinds de 997 facelift nog volledige rode achterlichtblokken te bestellen, zoals bij de pre-facelift mogelijk was?
            Toen die optie er kwam zag je enorm veel bestellingen met die optie maar sinds de facelift, niet meer gezien .. 'k Vond dit prachtig!
            Neen, nu zijn die clear glass achterlichten optioneel

Comment

• lijken me geen wraps te zijn die speedsters. ze blinken nogal fel.
              ik gok op fabrieksaf zo gespoten bij meerprijs, maar de accenten binnenin zijn standaard gebleven. de ééne heeft dus gekozen voor de blauwe accenten en de andere voor witte. want als ze ook nog eens die accenten gaan aanpassen naar wens, wil ik het kostenplaatje niet weten.

buitenkleur aanpasbaar dus en binnenin niet.
              we zullen het snel zien als die rode geleverd is. of hij rode accenten meekrijgt in de zetels of niet.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                Even dit topic niet meer kunnen volgen maar gaan ze de 4.0 nu ook in de plaatsen?

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Blijkbaar aanvaardt Porsche custom colors op de 4.0 RS, Signal yellow zonder striping pls!

Comment

• azurro california met zilver voor mij aub.

Comment

• Waarom moeten productiemodellen toch altijd zo fel verschillen van de concepts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        wtf ik snap niet waarom mensen zo raar doen over dat GT2 RS interieur.

Is irl echt een zot knap interieur.
                        Toegegeven, ik ken het alleen maar van op foto. IRL kan dat aardig verschillen, klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          Hoor die PDK terugschakelen na de Carousel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Waarom moeten productiemodellen toch altijd zo fel verschillen van de concepts?
                            Waarschijnlijk wegens te duur voor de productie ervan.

Comment

• Ik heb het dan eerder over de vormgeving dan wel de verregaande technologie die wordt gebruikt. Voor zover ik weet was er ook niks baanbrekends aan te treffen in die Boxster Concept.

Comment

• GT2 RS
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Doen?

Comment

• Is dat die oude van Geeteethree zijn vader niet?

Comment

• Denk het wel.

Comment

• Klopt.
                                        Maar die staat vrij duur, ni ?
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X