Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hem zeer recent gezien. Auto is in topstaat, maar 84K zonder PCM ligt boven de marktprijs... nogmaals hij ziet er fantastisch uit!
Imho is PCM irrelevant voor de marktprijs, of zou dat tenminste moeten zijn... Goodies als de 'CGT' kuipjes en Clubsport icm. met een knappe, zeldzame kleur zijn een pak relevanter voor zo'n wagen, imo.
Als je geen belang hecht aan PCM en het blauw u 5K waard is, moet je deze kopen, want hij is in zeer goeie staat. Ik had het er niet voor over, maar ik maak andermans rekening niet.
Als je geen belang hecht aan PCM en het blauw u 5K waard is, moet je deze kopen, want hij is in zeer goeie staat. Ik had het er niet voor over, maar ik maak andermans rekening niet.
Neemt niet weg dat de prijs misschien te hoog staat, daar spreek ik mij niet over uit, maar PCM daarin een beslissende factor noemen is even absurd als Natalie Portman links laten liggen omdat ze slecht is in wiskunde...
Waar hij al te koop heeft gestaan weet ik niet maar staat nu nog niet zo lang te koop op porsche.be... Ik vind het ook veel geld als je ziet dat je voor een 10k meer eens rs hebt die imo nog een stuk knapper(beter,...) is.
Comment