Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooi!
Ik zou toch ook nog eens graag een photoshoot met de Porsche doen met als achtergrond steenkolen. Zolang je het niet bij elke shoot gebruikt en het zorgt wel voor knappe foto's , maar je kan er niet meer op, ze hebben 't hier afgesloten in Antwerpen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Mooi!
Ik zou toch ook nog eens graag een photoshoot met de Porsche doen met als achtergrond steenkolen. Zolang je het niet bij elke shoot gebruikt en het zorgt wel voor knappe foto's , maar je kan er niet meer op, ze hebben 't hier afgesloten in Antwerpen
Idd.. Jammer.
Verder is er nog een groot deel afgesloten waaronder dit:
Die kar lag zover boven mijn verwachtingen dat ik het misschien wel de beste auto waar ik ooit mee gereden heb zou durven noemen.
Ik zou hem uithalen gewoon voor de fun en gewoon gaan rijden, want die kar is nog ECHT rijden.
Een GT3 blijft ook iets speciaals, maar die wordt pas goed eens je hard gaat, en hier in vlaanderen is dat gewoon niet meer mogelijk. De 993 RS kan daarintegen sublieme sensaties geven aan een snelheid die pakken lager ligt.
Die puurheid en de zuiverheid van deze wagen maken het eigenlijk gewoon af !
Nog een dikke dikke dank u aan de eigenaar om me dit te gunnen !
Die kar lag zover boven mijn verwachtingen dat ik het misschien wel de beste auto waar ik ooit mee gereden heb zou durven noemen.
Ik zou hem uithalen gewoon voor de fun en gewoon gaan rijden, want die kar is nog ECHT rijden.
Een GT3 blijft ook iets speciaals, maar die wordt pas goed eens je hard gaat, en hier in vlaanderen is dat gewoon niet meer mogelijk. De 993 RS kan daarintegen sublieme sensaties geven aan een snelheid die pakken lager ligt.
Die puurheid en de zuiverheid van deze wagen maken het eigenlijk gewoon af !
Nog een dikke dikke dank u aan de eigenaar om me dit te gunnen !
Mooi om te lezen! Sinds kort is er hier zo'n rs clubsport in de buurt met zo'n giga spoiler. Klinkt zeer goed!
Comment