Maakt niet uit wat er op de achtergrond staat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi!
Ik zou toch ook nog eens graag een photoshoot met de Porsche doen met als achtergrond steenkolen. Zolang je het niet bij elke shoot gebruikt en het zorgt wel voor knappe foto's , maar je kan er niet meer op, ze hebben 't hier afgesloten in Antwerpen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMooi!
Ik zou toch ook nog eens graag een photoshoot met de Porsche doen met als achtergrond steenkolen. Zolang je het niet bij elke shoot gebruikt en het zorgt wel voor knappe foto's , maar je kan er niet meer op, ze hebben 't hier afgesloten in Antwerpen
Verder is er nog een groot deel afgesloten waaronder dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenHebben ze dat afgesloten? Allez...
Comment
-
-
Zondag met een mint 993 RS gereden ...
Pff, perfectie denk ik ...
Die kar lag zover boven mijn verwachtingen dat ik het misschien wel de beste auto waar ik ooit mee gereden heb zou durven noemen.
Ik zou hem uithalen gewoon voor de fun en gewoon gaan rijden, want die kar is nog ECHT rijden.
Een GT3 blijft ook iets speciaals, maar die wordt pas goed eens je hard gaat, en hier in vlaanderen is dat gewoon niet meer mogelijk. De 993 RS kan daarintegen sublieme sensaties geven aan een snelheid die pakken lager ligt.
Die puurheid en de zuiverheid van deze wagen maken het eigenlijk gewoon af !
Nog een dikke dikke dank u aan de eigenaar om me dit te gunnen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZondag met een mint 993 RS gereden ...
Pff, perfectie denk ik ...
Die kar lag zover boven mijn verwachtingen dat ik het misschien wel de beste auto waar ik ooit mee gereden heb zou durven noemen.
Ik zou hem uithalen gewoon voor de fun en gewoon gaan rijden, want die kar is nog ECHT rijden.
Een GT3 blijft ook iets speciaals, maar die wordt pas goed eens je hard gaat, en hier in vlaanderen is dat gewoon niet meer mogelijk. De 993 RS kan daarintegen sublieme sensaties geven aan een snelheid die pakken lager ligt.
Die puurheid en de zuiverheid van deze wagen maken het eigenlijk gewoon af !
Nog een dikke dikke dank u aan de eigenaar om me dit te gunnen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMooi om te lezen! Sinds kort is er hier zo'n rs clubsport in de buurt met zo'n giga spoiler. Klinkt zeer goed!
Bovendien had deze een brombacher uitlaat. Sublieme sound !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenBrombacher! Da's nog eens een naam voor een uitlaat! Klinkt redelijk bombastisch...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
993RS
Sinds een ritje op Circuit Zolder ben ik er ook helemaal weg van .. Wat een heerlijk pure kar!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment