Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAnders kregen we een Vans by Porsche Design voorgeschoteld.
Comment
-
'Kreeg gisteren unieke kans op de ring rond Kortijk. Stond aan het rood licht komt een gitzwarte Audi R8 naast me staan.Een eerste sprintje heb ik grandioos gewonnen, en tot mijn verbazing aan de volgende lichten het tweede sprintje ook gewonnen!
Was ik goed of was het een prutser met z'n R8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenook al in t blauw geschilderd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenvoor zover ik weet gewoon hetzelfde als de G50 en werd meestal met WTL genomen (bredere heupen)
Zeldzame beestjes trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIs een '89 Speedster niet altijd in widebody geleverd geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIs een '89 Speedster niet altijd in widebody geleverd geweest?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenSorry maar wat een kakfilmpje, een stel flanerende auto's, post dan gewoon foto's
Comment
-
Kleine rechtzetting
Foto van rode speedster is een 964 en die is van een later bouwjaar
De speedster van 89 is bijna allemaal widebody en er zijn er een honderdtal smallbody gemaakt
Smallbody is dan ook veel duurder dan de widebody maar is een zeer waardevaste auto en dat geldt voor de 2 modellen
De 964 speedster is bijna altijd met velgen in de zelfde kleur als het koetswerk en er zijn er maar een paar in turbolook gemaakt misschien zelfs 1 maar
Comment
Comment