Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Badge tuning!
    Idd jammer dat ze er de S op hebben geplakt. Een turbo cab op zich is toch echt al extreeeem lekker.

Hier nog wat kiekjes van een turbo

2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      En als iemand een cheape GT2 zoekt

(let vooral op combo leeftijd-kilometerstand)

Dan is die bij Powercars een stuk interessanter ... mooier van kleur, minder km's, en slechts een klein beetje duurder.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Dan is die bij Powercars een stuk interessanter ... mooier van kleur, minder km's, en slechts een klein beetje duurder.
        Vandaag in Franco zien staan en idd mij viel ook op dat die best interessant is. 109k euro en 28k km's.

Comment

• 2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Mooier van kleur? Moest het een turbo zijn gaf ik je gelijk
            Het ding is geen btw-wagen, die bij Porsche wel
            En die bij Powercars heeft geen kuipzetels en geen kooi, wat de restwaarde ook geen deugd doet.

Comment

• Vandaag @ Zolder

Livery
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• een handige link voor diegenen die niet meer uitkunnen aan alle 911 varianten

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gister op Spa!

Comment

• Lol, die RS op 0.38 kleeft ook dicht tegen die muur.

Comment

• Heeft er iemand productieaantallen van 996 GT3(RS) en 997 GT3(RS)?

Iets zegt me dat er van de 997 een pak meer geproduceerd zijn?
                      Ik probeer het waardeverlies in te schatten zodat ik in 2013 iets goedkoop kan oppikken

Comment

• Van een 997 zijn er inderdaad een pak meer!
                        996 stijgt in waarde, 997 daalt in waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand productieaantallen van 996 GT3(RS) en 997 GT3(RS)?

Iets zegt me dat er van de 997 een pak meer geproduceerd zijn?
                          Ik probeer het waardeverlies in te schatten zodat ik in 2013 iets goedkoop kan oppikken
                          van de 996 is het niet zeker maar het zouden al zeker 600 links gestuurde modellen zijn en dan nog een 200tal rechtsgestuurden.
                          BMW X5 45e

Comment

• Van de 997 moeten er toch minstens 3 keer meer gemaakt zijn, of is dat perceptie door dit forum?

Comment

Van de 997 moeten er toch minstens 3 keer meer gemaakt zijn, of is dat perceptie door dit forum?
                              van de 997 GT3 RS Mk. I alleen al zijn er in het totaal 1909 stuks gebouwd. van de Mk.II vind ik niet direct iets terug, maar dat zal maar een paar hondertal zijn zeker omdat die pas eind 2009/begin 2010 werd geïntroduceerd.
                              Van de 996 GT3 zijn er in totaal 1890 gebouwd, van de GT3 RS 600 + 140 met stuur aan de rechterkant.
                              Last edited by kefkie; 23/05/2011, 19:43.
                              BMW X5 45e

Comment

Van de 997 moeten er toch minstens 3 keer meer gemaakt zijn, of is dat perceptie door dit forum?
                                Knock yourself out!

996 GT3 RS dacht ik 684 stuks, MichM3 heeft hier ooit 'ns het correcte verhaal errond gedaan... Alleszins een pak zeldzamer, ja.

Comment

Er zijn veel meer 997 gemaakt, maar er zijn er blijkbaar al niet zoveel deftige meer te vinden. (vraag maar aan Daggie )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Er zijn veel meer 997 gemaakt, maar er zijn er blijkbaar al niet zoveel deftige meer te vinden. (vraag maar aan Daggie )

Volgens mij is Daggie een beetje té kieskeurig (en gelijk heeft de man als het over een grote som centen gaat, maar ik heb zoveel geduld niet)

Comment

• Lefty: Daggie is kieskeurig .. maar een goeie 997 GT3 CS voor 80K is heel moeilijk vindbaar!

Wat ben ik allemaal tegengekomen:
                                      - Pioneer GPS
                                      - Striping
                                      - Full race livery
                                      - 996 GT3 stoelen
                                      - flank herspoten (nochtans ongevalvrij)
                                      - bumpers herspoten (ook ongevalvrij)

Als je meer wil uitgeven, zal het wel makkelijker gaan, maar voor 80K was er (toen ik interesse had) niks te vinden dat ik goed genoeg vond.
                                      Goed genoeg: 997 GT3 CS, PCM en geen gekke km-stand: < 60.000km.

Comment

• Sluit RHD in jullie hart en er gaat een hele nieuwe markt open!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Sluit RHD in jullie hart en er gaat een hele nieuwe markt open!
                                          Die van homologatieproblemen en excessief olieverbruik?

Comment

Working...
                                          X