Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Eigenlijk ben ik het totaal oneens met u. Als iemand een auto koopt van 80K, mag hij toch op zijn minst de zelfde service verwachten als iemand die een auto koopt van 15K?

Het merk of de eigenaar vind ik totaal irrelevant, maar service naar kostprijs zou vanzelfsprekend moeten zijn. Maar van die dikkenekgarages die vinden dat je blij mag zijn dat je bij hen mag komen, vind ik voor kak van te krijgen.
    Of van die dikkenek klanten die denken dat de garage blij mag zijn dat ze jou uitgekozen hebben om hun auto te kopen/laten onderhouden/herstellen... Zo kan je blijven doorgaan.

Een klant is een klant. Als klant A komt met zijn A-klasse en me respectvol behandelt, dan moet klant B het maar weten dat hij met zijn CL500 even moet wachten omdat hij meneer bullenbak is. En omgekeerd uiteraard just hetzelfde. De mensen in de werkplaats doen ook maar wat ze kunnen. Daar de grote geste komen afhangen en u meer voelen dan de rest verandert daar ne keer just niks aan, integendeel!
    Last edited by ; 04/06/2011, 10:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      wat jij nu zegt is dat die gasten d'officie inferieur werk afleveren tov een echte dealer. Daar zou ik toch niet zo zeker van zijn.

22222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Een ander voorbeeld zijn de recalls. Bij Porsche tikken ze je chassis nummer in en ze weten direct welke recalls er nog open staan. Dit is natuurlijk niet van tel bij een kar van 10 jaar oud, maar weerom, bij een recente toch niet onbelangrijk.
        Je zou nog verschieten! Op mijne 993 hebben ze gezien dat er nog een kleintje openstond. Toch wel opmerkelijk, die auto is van 1994 ...
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Je zou nog verschieten! Op mijne 993 hebben ze gezien dat er nog een kleintje openstond. Toch wel opmerkelijk, die auto is van 1994 ...

Komt nog regelmatig voor zelfs. Auto die bijv. 15 jaar 'ergens anders' is geweest, en even binnenkomt voor een kleinigheid: en voila, een campagne die nog open staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Of van die dikkenek klanten die denken dat de garage blij mag zijn dat ze jou uitgekozen hebben om hun auto te kopen/laten onderhouden/herstellen... Zo kan je blijven doorgaan.
            Omgekeerd ook, ben zo eens in een BMW garage in Boom geweest, na een uiteenzetting over hun prachtige garage mocht ik nog quasi blij zijn dat ze m'n kist repareerden

En toen ben ik maar naar Aalbeke gecruised

Comment

• In Drogenbos zijn ze zich zeer bewust van de wachtperiodes. Hun bruggen zijn elke dag volledig bezet, het gebouw is te klein geworden en er komt waarschijnlijk nog een nieuw model. Dit zal nog voor meer klanten en wagens zorgen en dus nog langere wachttijden.
              De mensen van de naverkoop & de collega's in het atelier doen hun best maar vloeken dagelijks denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                Omgekeerd ook, ben zo eens in een BMW garage in Boom geweest, na een uiteenzetting over hun prachtige garage mocht ik nog quasi blij zijn dat ze m'n kist repareerden

En toen ben ik maar naar Aalbeke gecruised
                Ja dat was een beetje zoals Daggie zei. 't kan uiteraard één van beide zijn.
                Maar werk gewoon eens enkele dagen in een dealership van een luxemerk en je zult al snel begrijpen wat ik bedoel. Je houdt het niet voor mogelijk wat mensen zich soms toe-eigenen of iets als vanzelfsprekend vinden... Echt degoutant soms! Ik heb het nu over Mercedes maar dat zal bij BMW, Audi, Porsche ed niet anders zijn vermoed ik.
                Voor de volledigheid vermeld ik er ook bij dat er nog meer mensen zijn, die wel normaal doen en die u wel respectvol behandelen. Gelukkig maar!

Comment

• Het probleem zit in de maatschappij
                  Er heeft hier iemand van het forum eens gezegd tegen mij dat de mensen het zo moeilijk hebben om Dank u te zeggen.
                  Ik heb dit zeer goed onthouden en denk er veel aan als ik een klant of leverancier heb die problemen maakt
                  Als je iemand met respect behandeld krijg je die in de meeste gevallen dubbel en dik terug
                  Met RS motors heb ik nog geen problemen gehad en wordt er fair behandeld net zoals bij de Mercedes garage in Torhout
                  En hey mannen dit is hier Porsche lovers
                  Waar blijven die mooie foto's!!!!!!!!!

Comment

• Wou ik net een RS 4.0 bestellen, zijn ze toch wel uitverkocht zeker!

Noch bevor Porsche überhaupt mit der Produktion des neuen 911 GT3 RS 4.0 begonnen hat, ist die auf 600 Exemplare limitierte Sonderserie des Wagens bereits ausverkauft.

Comment

• 4.0RS tweets

Wanted to tweet some driving impressions of RS 4.0. Struggling to do so in 140 characters. I think 'mental' about covers it.
                      In the context of real life it looks hilariously OTT. In the context of speed limits it IS hilariously OTT
                      So I did get a go inn the GT3 RS 4.0 yesterday, but sadly some virus is doing its best to incapacitate me. Will report back when recovered. Oh, it's very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very, very good.

Comment

• Chris Harris is heel, heel, heel hard onder de indruk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Chris Harris is heel, heel, heel hard onder de indruk.
                          Zo hard?

Will it make you care for my health any more to learn that my 4.0RS build slot is in July?

Comment

• Die tweet had ik nog niet gezien.

Comment

• Had die onlangs geen gewone GT3 gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                Jullie mogen het niet kwalijk nemen wat ik hier zal schrijven
                                Hopelijk beseft Porsche dat ze een zeer groot probleem hebben
                                Als een zakelijke rijder met Cayenne of Panamera diesel komt voor onderhoud dan kan die geen 4-7 weken wachten want die auto is voor het werk en niet voor het plezier zoals sommige 911
                                Ik zie nu al dat de werkplaatsen veel te klein zijn en daardoor het geleverde werk moeilijker dezelfde kwaliteit zal behalen
                                Het is ook een probleem van mentaliteit want bij ons in de voeding kunnen we deze praktijken niet veroorloven
                                We kunnen maximum 3 dagen uitstellen voor levering anders zitten de winkels zonder produkten en is de houdbaarheidsdatum niet goed meer
                                Ook kunnen we geen fouten veroorloven want dan staan met grote letters in de krant en kunnen we onze zaak sluiten
                                Er is gewoon een andere mentaliteit in de voeding en een konstante controle op onze bedrijven wat ook zo is in de bedrijven die volledig met hun zaak bezig zijn ook in andere sectoren
                                Misschien is dit offtopic maar de problemen met Porsche mogen niet blijven zodat we Porsche lovers kunnen blijven
                                totaal offtopic en even uit nieuwsgierigheid: had of heb je een bedrijf dat in de voedingssector actief was / is?

Comment

• Jep ik heb een vleeswarenfabriekje en ben bekend onder enkele tracker als racing saucis
                                  Alhoewel van racing nog niet veel sprake is want ik moet nog veel kneepjes van de kunst leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                    En carrosserie accepteren ze wel
                                    Iedereen besteedt carrosseriewerk uit. En maar goed ook.

Comment

• Comment

• Best knap zonder decals!

Comment

• Hoe racy kan een kar d'r uitzien, ik vind het ook best knap

Comment

Working...
                                          X