Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto heeft echt een leuke sfeer Dennis! Mag ik misschien vragen welk lettertype uw watermerk heeft?

Comment

• Droomsetting, heel mooi dennis.

Comment

• Iets verder op de straat stond deze Porsche nog eens buiten. Waarschijnlijk z'n eerste ritje van dit jaar.

Comment

• Iets mindere setting.

Comment

• Dennis: Die met die kids is echt goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten

Ik vraag me af wat water tot die hoogte zou veroorzaken qua schade op zo'n RS? Moet toch zeker niet gezond zijn zo'n vuil water in de uitlaat en koelgaten.
              Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
              Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
              BMW 320d
              Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Duidelijk watergekoeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                  Ik vraag me af wat water tot die hoogte zou veroorzaken qua schade op zo'n RS? Moet toch zeker niet gezond zijn zo'n vuil water in de uitlaat en koelgaten.
                  Wees gerust, die uitlaten en de motor zijn het minste van de problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Wees gerust, die uitlaten en de motor zijn het minste van de problemen.
                    idd elektrisch is dit een grotere ramp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      ?
                      Is toch totaal niet waar? Een PDK in auto mode doet niet anders dan op 1000 rpm taffelen.

Anyway, zo'n handbak Pana S... daar zou ik echt eens graag mee rijden. Moet een prachtige combo zijn.
                      Ze bedoelen wss dat je bij een automaat niet op't gas kan gaan vanuit lage toeren zonder dat ie terug schakelt.

Comment

• Daarnet nog even de Targa uitgelaten....

Daarnet nog even de 997.2 Targa uitgelaten

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• De achterste zijruiten blijf ik toch het mooiste vinden aan zo'n Targa.
                          Is het chromé lijntje boven de ruiten eigenlijk ook in koetswerkkleur te krijgen (zonder Exclusive te moeten aanspreken)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            De achterste zijruiten blijf ik toch het mooiste vinden aan zo'n Targa.
                            Is het chromé lijntje boven de ruiten eigenlijk ook in koetswerkkleur te krijgen (zonder Exclusive te moeten aanspreken)?
                            Ik denk niet dat de chromé zijlijn in koetswerkkleur te krijgen is; trouwens de chromé maakt juist de verbindinding tussen het koetswerk en het glas speciaal
                            Als je een Targa en een coupé inderdaad naast mekaar zet zie je pas echt dat er redelijk wat verschillen zijn...

Comment

• Daar sta je dan met je Turbo.

Mr Drift

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Flying Lizard Motorsports, veruit de zaligste livery op LeMans

Spijtig van het resultaat wel, ik had gehoopt dat ze hoger eindigden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                                    Flying Lizard Motorsports, veruit de zaligste livery op LeMans

Spijtig van het resultaat wel, ik had gehoopt dat ze hoger eindigden...
                                    Die van prospeed was anders ook wel de moeite.

Comment

• Comment

• Hmm..niet echt wauw
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind het prachtig. Had er wel geen gele gordels in gestoken.

Comment

Working...
                                          X