Foto heeft echt een leuke sfeer Dennis! Mag ik misschien vragen welk lettertype uw watermerk heeft?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenIk vraag me af wat water tot die hoogte zou veroorzaken qua schade op zo'n RS? Moet toch zeker niet gezond zijn zo'n vuil water in de uitlaat en koelgaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWees gerust, die uitlaten en de motor zijn het minste van de problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten?
Is toch totaal niet waar? Een PDK in auto mode doet niet anders dan op 1000 rpm taffelen.
Anyway, zo'n handbak Pana S... daar zou ik echt eens graag mee rijden. Moet een prachtige combo zijn.
Comment
-
Daarnet nog even de Targa uitgelaten....
Daarnet nog even de 997.2 Targa uitgelaten
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe achterste zijruiten blijf ik toch het mooiste vinden aan zo'n Targa.
Is het chromé lijntje boven de ruiten eigenlijk ook in koetswerkkleur te krijgen (zonder Exclusive te moeten aanspreken)?
Als je een Targa en een coupé inderdaad naast mekaar zet zie je pas echt dat er redelijk wat verschillen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Spijtig van het resultaat wel, ik had gehoopt dat ze hoger eindigden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenFlying Lizard Motorsports, veruit de zaligste livery op LeMans
Spijtig van het resultaat wel, ik had gehoopt dat ze hoger eindigden...
Comment
Comment