Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
    Heb hem nu bijna 1 jaar, en rij er nog altijd met een big smile in! Wat zeer uitzonderlijk is voor mij!
    Goh, ik heb gehoord dat ge er een goed bod voor gekregen hebt .. ik zou hem wegdoen in uw geval

Comment

• Binnen 2 jaar

Comment

• Pics van uw turbo, loe?

Comment

• here you go
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

here you go
            Lekker

Comment

• Knappe config

Comment

• 2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

here you go
                  dreamconfig. ..

Comment

here you go
                    Zeer knap! thx!

Comment

here you go
                      Idd de mooiste 996 kleurencombi, dit was ook mijn favoriete config.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                        Op welk gebied is de beleving dan groter dan in een 997?
                        Want ik lees langs alle kanten dat die V8 'te traag' zou zijn, dat het een steriele kar is, ...
                        Wat is te "te traag" hé?

Ik zeg niet dat de beleving groter is, 't is totaal, totaal anders.
                        Ik probeer het eens samen te vatten:

exterieur:

997 klassieke schoonheid- R8 meer exclusieve sportwagenlook

Interieur:

997 ietwat gedateerde uitstraling, kleine knopjes op de console, veel hoeken en kanten, nogal rommelig eigenlijk (de 991 gaat hier een grote stap voorwaarts zetten imo)
                        R8 kwaliteitsniveau duidelijk hoger, cleane, veel modernere cockpit.

Rijsensatie:

997: vanaf de eerste meter rij je in een sportwagen met alle voor- en nadelen, geluid, stugheid ed.

R8: hemels geluid van de V8, maar zeer dociel onder de 4000 opm, dan heb je niet het sportwagengevoel, je rijdt met een comfi audi.
                        Boven de 4000 opm is ie meer sportwagen dan de porsche vind ik: enorm verslavende brul, vermogen genoeg, echt wel (sneller kan altijd natuurlijk, maar ie is echt niet traag). En speelser met zijn kwispelende staart. Hier ondervindt ge dat de motoroverhang van de porsche m echt tegen de grond houdt. De R8 voelt ondanks zijn meergewicht lichter aan.

Voor wie vind dat het een steriele kar is... ik doe graag eens een toerke rond de blok...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          Wat is te "te traag" hé?

Ik zeg niet dat de beleving groter is, 't is totaal, totaal anders.
                          Ik probeer het eens samen te vatten:

exterieur:

997 klassieke schoonheid- R8 meer exclusieve sportwagenlook

Interieur:

997 ietwat gedateerde uitstraling, kleine knopjes op de console, veel hoeken en kanten, nogal rommelig eigenlijk (de 991 gaat hier een grote stap voorwaarts zetten imo)
                          R8 kwaliteitsniveau duidelijk hoger, cleane, veel modernere cockpit.

Rijsensatie:

997: vanaf de eerste meter rij je in een sportwagen met alle voor- en nadelen, geluid, stugheid ed.

R8: hemels geluid van de V8, maar zeer dociel onder de 4000 opm, dan heb je niet het sportwagengevoel, je rijdt met een comfi audi.
                          Boven de 4000 opm is ie meer sportwagen dan de porsche vind ik: enorm verslavende brul, vermogen genoeg, echt wel (sneller kan altijd natuurlijk, maar ie is echt niet traag). En speelser met zijn kwispelende staart. Hier ondervindt ge dat de motoroverhang van de porsche m echt tegen de grond houdt. De R8 voelt ondanks zijn meergewicht lichter aan.

Voor wie vind dat het een steriele kar is... ik doe graag eens een toerke rond de blok...
                          Ik ben niet overtuigd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                            Ik ben niet overtuigd!
                            Je volste recht!
                            Maar, ik ben net iets ouder dan jij en heb de laatste 15 jaar 4 porsches gereden...dus ik heb ergens wel een vergelijkingsbasis.

mais les gouts et les couleurs sa ce ne discute pas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Je volste recht!
                              Maar, ik ben net iets ouder dan jij en heb de laatste 15 jaar 4 porsches gereden...dus ik heb ergens wel een vergelijkingsbasis.

mais les gouts et les couleurs sa ce ne discute pas...
                              Blijkbaar want ik had noch met een R8 noch met een 911 gereden toen ik ze beide getest heb met slechts enkele weken tussen en mijn gevoel qua beleving was compleet het omgekeerde tss R8 en 911 Carrera S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Blijkbaar want ik had noch met een R8 noch met een 911 gereden toen ik ze beide getest heb met slechts enkele weken tussen en mijn gevoel qua beleving was compleet het omgekeerde tss R8 en 911 Carrera S
                                Ik kan er ergens inkomen, want die R8 leer ik elke dag meer apprecieren (de R-tronic vond ik bvb echt slecht...zo'n schokkerig gedoe...behalve als je er echt de pees oplegt, dan wel goed).
                                Als porscheliefhebber sinds mijn kinderjaren had ik niet gedacht dat de R8 mij zo zou kunnen overtuigen.
                                Content, want ik zal er toch een 3-tal jaar mee rijden voor er terug een 991 zal komen.
                                De afwisseling valt wel mee.

Natuurlijk valt de sensatie niet met een GT3 te vergelijken, dat is weer een ander paar mouwen.

Comment

• Comment

• Een forummer aan het stuur .....
                                    Last edited by Jokke_vlo; 10/01/2011, 01:02.

Comment

• mooi jokke ! Ga je veel plezier aan beleven !

Comment

• Prachtige keuze.... Dikke proficiat!
                                        Die gelakte delen in het interieur vind ik wel knap.

Comment

• Proficiat Jokke!

Geweldig knap machien! Ik heb hem een paar weken terug nog liggen bewonderen in de showroom...
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X