Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat standaard precies wat te hoog, maar hier... Prachtig!
Denk dat er ook veel afhangt van de grootte van de wielen .. geen idee wat deze zijn .. 19" of 20" ..
En als je dan zou willen verlagen, lijken er maar 2 mogelijkheden te zijn: 1.5cm met veren (H&R) of een schroefkit en dan gaat je comfort er sowieso (voor een stuk) aan ...
Smaken verschillen, ik vind er ook niks aan wanneer wagens uitgerust zijn met velgen die 1 of 2 maten groter zijn dan het origineel, en overdreven verlaagd...
Trouwens Jokke: uw uitleg klopt niet. Mijn 997.1 was meer verlaagd dan die blauwe en er stonden ook andere velgen op. Het enige dat je kan zeggen is dat je de velgen van de blauwe niet mooi vindt .. en geweldig vind ik die ook niet
Velgen, verlaging daar heb ik het niet eens over .
Ik vind die blauwe gewoon een verschrikkelijk gedrocht ! Maar dan ook echt verschrikkelijk. Die kont jong........
Heb die auto al paar keer irl mogen "bewonderen" ,dan is hij zelfs nog lelijker dan op foto.
Gelukkig verschillen smaken.....
Hier nog 1tje als hij de polo cup gewonnen heeft turbo class op gti magnycours De champagne smaakt nog in mijn mond
Wel een flauw jaar qua sponsors maar hij reed voor zichzelf Respect
hij was vooral gekend voor de manier waarop hij de bochten aansneed
Niemand ging zo plat door de bocht als hij
naar het schijnt mag hij wel niet meer deelnemen vanaf dat jaar wegens het teveel lastigvallen van officiele wedstrijd officials
Voor de geïnteresseerden:
- verlaging H&R: 1.5cm. Ik weet niet of een Speedster lager ligt dan een C2S?
- velgen Champion Motorsport RG5 F: 19x9 R: 19x12
Comment