Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben een oem-fappertje, maar ... 'k ga niet akkoord. De ducktail is yum en die zwarte wielkastbeschermers ook. De velgen ben ik niet meteen grote fan van maar het kan véél erger. En die achterlichten swap je voor rode.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
hihi
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
993 is qua interieur bijna identiek aan een 964. Ja idd. er zijn ts. 1993 en 1997 wel technische aanpassingen geweest maar dit was ook zo bij de 996, 997,...Ik blijf erbij: de 993 was als "nieuw" model eigenlijk al outdated toen die pas uitkwam. Is een mirakel dat deze het nog tot 1998 heeft volgehouden. Ware het niet van de Boxster dan had Porsche het zo lang niet uitgezongen.
993 is qua interieur bijna identiek aan een 964. Ja idd. er zijn ts. 1993 en 1997 wel technische aanpassingen geweest maar dit was ook zo bij de 996, 997,...Ik blijf erbij: de 993 was als "nieuw" model eigenlijk al outdated toen die pas uitkwam. Is een mirakel dat deze het nog tot 1998 heeft volgehouden. Ware het niet van de Boxster dan had Porsche het zo lang niet uitgezongen.
'Gelukkig' hebben ze nu diesels om het nog lang uit te zingen
Comment