Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Speciaal lelijk ja eentje voor www.verneukjeporsche.com
    Ik ben een oem-fappertje, maar ... 'k ga niet akkoord. De ducktail is yum en die zwarte wielkastbeschermers ook. De velgen ben ik niet meteen grote fan van maar het kan véél erger. En die achterlichten swap je voor rode.

Vind 't knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      speciaal .. en mooi!

'WAW' !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        De Carrera World Cup, gisteren in het voorprogramma van de 24H Nürburgring

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        2 of 3 startgroepen? damn

Zalig racen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Daarnet een dertigtal Porsche's gepasseerd, is er iets te doen regio Aalst/Asse?
          Ik heb ook een tiental porsche's gezien in regio Asse.
          993turbo,speedster etc....

Comment

• Edith
            Last edited by Denniske; 28/06/2011, 20:59.
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

hihi
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Heerlijk.

Nog:
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                Last edited by ; 27/06/2011, 13:49.

Comment

• zaterdag in Ieper nog eens mijn droomporsche gezien. het zal zeker niet de beste porsche zijn maar die lijnen blijven toch super.

Comment

• Daarnet nog het schitterend geluid gehoord en beeld gezien van een 964 Carrera 2 die uit z'n garage reed. Blijft een erg knappe wagen inderdaad.

Comment

• Geef mij toch maar de 993 in plaats van zo'n 964.

Comment

• Een 993 is niet meer dan een face-lift 964
                        2.0 JTDm

Comment

• Comment

• 993 = 964 met overgewicht
                            Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              en een 996 van een 993 en een 997 van een 996...

dus eigenlijk is een 997 een 964 met nieuwe paneeltjes rond...
                              993 en 964 hebben echt zeer veel gemeen, ook technisch enzo dacht ik. Veel meer dan andere modellen

Comment

• 993 is qua interieur bijna identiek aan een 964. Ja idd. er zijn ts. 1993 en 1997 wel technische aanpassingen geweest maar dit was ook zo bij de 996, 997,...Ik blijf erbij: de 993 was als "nieuw" model eigenlijk al outdated toen die pas uitkwam. Is een mirakel dat deze het nog tot 1998 heeft volgehouden. Ware het niet van de Boxster dan had Porsche het zo lang niet uitgezongen.
                                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                  993 is qua interieur bijna identiek aan een 964. Ja idd. er zijn ts. 1993 en 1997 wel technische aanpassingen geweest maar dit was ook zo bij de 996, 997,...Ik blijf erbij: de 993 was als "nieuw" model eigenlijk al outdated toen die pas uitkwam. Is een mirakel dat deze het nog tot 1998 heeft volgehouden. Ware het niet van de Boxster dan had Porsche het zo lang niet uitgezongen.
                                  'Gelukkig' hebben ze nu diesels om het nog lang uit te zingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                    'Gelukkig' hebben ze nu diesels om het nog lang uit te zingen
                                    idd., en ook hybrides en binnenkort zelfs 4-cylinders...
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                      en een 996 van een 993 en een 997 van een 996...

dus eigenlijk is een 997 een 964 met nieuwe paneeltjes rond...
                                      HOHO en de luchtkoeling overboord voor waterkoker ???
                                      is dat ook een facelift ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Daarnet een dertigtal Porsche's gepasseerd, is er iets te doen regio Aalst/Asse?

?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                          993 = 964 met overgewicht
                                          Funny cause it's true!

Comment

Working...
                                          X