Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Techart GT Street.
    Last edited by ; 29/06/2011, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
      zotjes; heb je die vandaag daar gezien? (vermoed dat het CM is) staan daar momenteel wel meer fraaie spullen in de toonzaal. 2x GT2rs; speedster; sport classic
      ... 993 Turbo. Alleen spijtig van die velgen die er onder staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
        ... 993 Turbo. Alleen spijtig van die velgen die er onder staan.
        Vond ik ook!
        Op zo een prachtige kleur en wagen, nieuwe velgen leggen is no go

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
          Bruut? Ja
          Mooi? Nee

Ah, is'm af?

Comment

• Comment

• Comment

• Deze Porsche had zelf een persoonlijk naamplaatje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                  Enig idee wat zoiets nog waard is tegenwoordig? Kan me best voorstellen dat deze prijzig zijn.
                  Voor een 3.6 in goede staat, reken toch maar ongeveer op een 75k euro. Dus best wel prijsig Turbo S is 200k Maar wat een prachtige Porsche die 964 'bad boys' turbo 3.6 , één van m'n all-time favo P's
                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                  BMW 320d
                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Vette foto's Tom

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                    Ah, is'm af?
                    Uiterlijk wel ja, maar motorisch is er niets aan aangepast.
                    Weet niet of dit ook nog gaat gebeuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Zeer knappe velg voor op de 997 maar op een 993 Ben absoluut geen fan van nieuwe P velgen op oudere P's zo'n 996 Mk1 met 997 turbo velgen is werkelijk afschuwelijk... En dat terwijl de Turbo I velg vanop de 993 één van de knapste velgen zijn die Porsche heeft gemaakt. Man man CM heeft daar wel serieus materiaal staan
                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                      BMW 320d
                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Ben nochtans 'n oem-foempertje, maar dat kan ik nu wél smaken. En de 993 turbo velgen heb ik dan b.v. altijd spuuglelijk gevonden. Vooral sinds ze in 17" verkrijgbaar zijn in Auto5 voor allerhande Astra's en Golfjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                          Zeer knappe velg voor op de 997 maar op een 993 Ben absoluut geen fan van nieuwe P velgen op oudere P's zo'n 996 Mk1 met 997 turbo velgen is werkelijk afschuwelijk... En dat terwijl de Turbo I velg vanop de 993 één van de knapste velgen zijn die Porsche heeft gemaakt. Man man CM heeft daar wel serieus materiaal staan
                          Ik ben akkoord voor wat betreft je eerste voorbeeld en ik ben daar normaal ook niet zo'n fan van. Maar ik moet wel toegeven dat die velgen zeer goed staan onder die 993

Comment

• Welja, dat vind ik ook.

Offset van de velgen v/a past wondermooi met de breedte van de wielkassen (bijna beter dan op een 997).

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                            Misschien een tik te groot, okay. Niettemin knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                              Ah, is'm af?

Helaas wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Welja, dat vind ik ook.

Offset van de velgen v/a past wondermooi met de breedte van de wielkassen (bijna beter dan op een 997).

Misschien een tik te groot, okay. Niettemin knap.

IRL is het imo waanzinnig knap. Proporties kloppen, kleur van de velgen, en zelfs het design. Het 'ronde' van de 993 komt mooi terug in de vorm van de spaken van die velgen.

Comment

• Ik vind die 993 ook wel iets hebben .. Al zou ik het bij zo'n auto zelf niet doen.

Die Techart Turbo, weet iemand welke maat van velgen daar op ligt? 19"? 20"? Heeft die de 1.5cm veren van Techart/H&R? Ik vind hem nogal 'hoog' liggen ... matteus?

Die zilver Speedster is fenomenaal! Die voorbumper met de donkere koplampen. Echt mooi! Zou ook mooi passen op een 997.2 S :-)

Comment

• Moesten het geen 997 velgen geweest zijn, ik durf wedden dat bijna iedereen hier het vet vond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Moesten het geen 997 velgen geweest zijn, ik durf wedden dat bijna iedereen hier het vet vond!
                                      Ik vind dit een prachtige combinatie! En als je de auto terug in originele staat wil zijn't uiteindelijk maar wat velgjes wisselen, dus de auto is er niet door verneukt.
                                      En laat ons eerlijk zijn, het is toch veel mooier zo'n oude maar nog frisse Porsche met nieuwere (Porsche) velgen dan zo eentje met originele velgen die op die ouderdom dikwijls al zijn 'geborduurd'. Ik zou weten wat te kiezen...
                                      2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
                                      2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
                                      2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

• Comment

• Voor de volgende generatie 911 krijgt de manuele bak 7 verzetten. Hoe gaat ze dat voor elkaar krijgen? een gewoon overdrive knopje of nog naast de 5e?
                                          (http://www.autoblog.nl/archive/2011/...-speed-handbak)
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X