Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
IRL is het imo waanzinnig knap. Proporties kloppen, kleur van de velgen, en zelfs het design. Het 'ronde' van de 993 komt mooi terug in de vorm van de spaken van die velgen.
Totally agree.
Er is hier op't forum onlangs nog zo'n 993 gepasseerd met dezelfde velgen.
Ik vind die 993 ook wel iets hebben .. Al zou ik het bij zo'n auto zelf niet doen.
Die Techart Turbo, weet iemand welke maat van velgen daar op ligt? 19"? 20"? Heeft die de 1.5cm veren van Techart/H&R? Ik vind hem nogal 'hoog' liggen ... matteus?
Die zilver Speedster is fenomenaal! Die voorbumper met de donkere koplampen. Echt mooi! Zou ook mooi passen op een 997.2 S :-)
Dacht dat dat 20 duim was, die techarts. Eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. Meestal loop ik daar met een boogje rond.
Voor de rest is er niets aan de auto veranderd, dus ook niet verlaagd. Enkel bodykit en rolkooi.
... 993 Turbo. Alleen spijtig van die velgen die er onder staan.
De orginele velgen zijn nog aanwezig natuurlijk, onze Patron is grote fan van de "Carrera Sport" velgen, maar terug “Les goüs et des couleurs, on ne discute pas”
Comment