Iemand een zinnige verklaring waarom het verlengen van een Porsche Approved garantie bij een Belgische dealer 1700 € moet kosten en in Duitsland slechts 1000 €? Gaat dus voor alle duidelijkheid over exact dezelfde wagen en exact dezelfde garantie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIemand een zinnige verklaring waarom het verlengen van een Porsche Approved garantie bij een Belgische dealer 1700 € moet kosten en in Duitsland slechts 1000 €? Gaat dus voor alle duidelijkheid over exact dezelfde wagen en exact dezelfde garantie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwedden dat D'Ieteren daar voor iets tussen zit?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPardon??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIemand een zinnige verklaring waarom het verlengen van een Porsche Approved garantie bij een Belgische dealer 1700 € moet kosten en in Duitsland slechts 1000 €? Gaat dus voor alle duidelijkheid over exact dezelfde wagen en exact dezelfde garantie...
tiens? klinkt niet correct allesinds, zal morgen even bellen hiervoor naar Porsche Import...
Comment
-
droomwagen-alert
993 Turbo Blauw/Blauw + carbon-paket met WLS X50 450 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBedankt! Heb je deze ook in een groter formaat?
Foto past niet eens op mijn 19" scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenNog groter ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenNog groter ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenVandaag op de Nürburgring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenVandaag op de Nürburgring
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't is precies de Werner