Oorspronkelijk geplaatst door Stivo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWow! Nooit gedacht dat rood 'm zo goed zou staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn is dat dan zoveel VETTER dan een rode 911 cabrio op dezelfde velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn is dat dan zoveel VETTER dan een rode 911 cabrio op dezelfde velgen?
Comment
-
Voor mij hoeven die moderne Fuchs-velgen niet echt. Op een 964 turbo vind ik dit heel leuk maar op hedendaagse wagens vind ik het maar niks. Een Jaguar zet je ook niet op de spaakwielen van een E-type. (de liefhebbers mogen hier nog een IMHO bijdenken maar ik weiger het te typen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb je een foto van een 964 Turbo op Fuchsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeb je een foto van een 964 Turbo op Fuchsen?
964 (3.6) Turbo = Speedline
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwerkelijk PRACHTIG.
Comment
Comment