Oorspronkelijk geplaatst door MichM3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat is 't verschil tussen zo-ene en een RS zoals de jouwe?
Comment
-
Die witte 997 gt3 staat daar inderdaad vreemd opgesteld in Westerlo, hij staat daar precies rustig wat naar het verkeer te kijken. Altijd leuk om hem gezien te hebben!
Die 993 speedster hierboven is toch maar een raar geval. Bestond daar niet maar 1 origineel exemplaar van? Dus lijkt me dit een replica. Er stond er enkele jaren terug in Turnhout eentje te koop, ook een replica, stond wel super dik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenDie 993 speedster hierboven is toch maar een raar geval. Bestond daar niet maar 1 origineel exemplaar van? Dus lijkt me dit een replica. Er stond er enkele jaren terug in Turnhout eentje te koop, ook een replica, stond wel super dik!
The Speedster model, was a variant of the 993, with a lowered roof, and a redesigned interior.
In contrast to the G-model and the 964, Porsche never officially released a 993 Speedster. However, two were built by the factory: a dark green Speedster equipped with Tiptronic S and 17-inch (430 mm) wheels for Ferdinand Alexander Porsche (for his 60th anniversary) in 1995 and another wide-body, silver Speedster with manual transmission and 18-inch (460 mm) wheels for American TV star Jerry Seinfeld in 1998. The Seinfeld speedster was originally delivered as either a cabriolet or targa model and later sent back to the factory "Exclusive" department to be "rebuilt" as a speedster.
nog een repl. .. zelfs opgebouwd op 964 cabrio basis.
wel netjes ... maar toch liever iets origineels.
Comment
-
indien het zoekertje echt is is het interessant voor de mensen met een 997 hier op het forum: http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsch...--56226365.htm
Comment
-
Mmmm.
Nieuwe OZ-velg voor de Porsches met center lock.
"Forgiata", 7,5kg vooraan en 9kg achteraan in de setup voor GT3.
Kosten wel 1.395 EUR per velg (vooraan) en 1.455 EUR per velg (achteraan). *slik*
Dus binnen het aanbod van OZ nu al de tweede velg voor Porsche CL's, naast de Ultraleggera HLT CL:
Ook mooi, een zuchtje zwaarder dan de Forgiata, en "maar" 675 EUR (vooraan) en 729 (GT3) of 765 EUR (GT3/3RS) per velg.
Comment
-
Ja ook knap, maar ik neig toch meer naar de ééndelige FI's. Ze ogen groter, de Rennsports door hun dikke rand en minder opening wat kleiner. 'k Zou het misschien wel durven overwegen als extra set voor op circuit maar gezien hun kostprijs en relatief kleine meerwaarde voor een amateur circuitrijder zou 'k waarschijnlijk toch eerder gewoon de standaardwielen nemen, of die open BBS'jes.
Comment
-
Gisteren tijdens Schloss Dyck Classic Days de mooiste Porsche van mijn leven gezien.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenGisteren tijdens Schloss Dyck Classic Days de mooiste Porsche van mijn leven gezien.
Comment
Comment