Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

MOOI!
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• ee panamera met 4 uitlaten. 2 aan 2 grote rechthoekige aan elkaar geplakt. Iemand een idee welke motorisatie dat is? Er stond niks op van kenteken en hij had maar weinig kans tegen de vantage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

OMG !!! lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          ee panamera met 4 uitlaten. 2 aan 2 grote rechthoekige aan elkaar geplakt. Iemand een idee welke motorisatie dat is? Er stond niks op van kenteken en hij had maar weinig kans tegen de vantage.
          Dat zal dan zeker geen Turbo zijn. Maar zoals gezegd kan elk model zijn, die uitlaten zijn kenmerkend voor de PSE uitlaat.

Comment

• een turbo kan het inderdaad niet geweest zijn want die zou mij er wel keihard afgereden hebben. Moet wel zeggen dat ik bij 170 al heel wat wagenlengtes voorzat.

Comment

• Officiële foto's van de 991

Comment

• Ziet er op het eerste zicht beetje vreemd uit, toch zeker de voorkant.

Comment

• Hmmm
                  Van de achterkant ben ik al overtuigd.

Comment

• Ik vind het wel iets hebben, maar de voorbumper is niet echt tijdloos denk ik...

De fotolocatie doet me hieraan denken:

Comment

• Ik vind de geïntegreerde leds (zo vermijd je toch zeker het aftermarket-gevoel) wel mooi in de voorbumper en voor de rest is het weer maar eens een evolutie en geen revolutie.
                      Achteraan vind ik het dan weer wennen maar ik ben er zeker van dat dit slechts een kwestie van tijd is. Het Aston Martin-gehalte is wat hoog en ik vind het vreemd om dit over een Porsche te moeten zeggen.

Comment

• Lekker kontje die 991, de front is

Comment

• Zo lang naar uitgekeken..... Alleen de achterkant kan me bekoren!

Comment

• nu de eerste foto's van de 991 er zijn, wat denken jullie dat de lancering van deze nieuwe generatie gaat hebben van effect op de prijzen op de tweedehandsmarkt?
                            Mijn gok:
                            -tot aan de 993: geen invloed
                            -996 heeft grote klappen al gehad, misschien nog een daling in de komende jaren op de 'betere' modellen (4S, GT3, Turbo en GT2).
                            -997.1: grote daling, zeker op de wagens met Tiptronic
                            -997.2: een normale daling, maar (zeker op de PDK's) niet buitengewoon omdat de 991 op het eerste zicht(!) voor het gros van de klanten (vooral technisch, maar deels ook optisch) te weinig verschilt van de voorganger. GTS'en, Turbo's, GT3's en Targa's slechts een relatief lichte prijsdaling.

Comment

• Ietwat vreemd geproportioneerd geheel. Maar zoals hierboven reeds gezegd is het meer een evolutie dan een revolutie, dus veel kunnen ze er niet mee verkeerd doen.

Comment

• 964

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                  Officiële foto's van de 991

Dikke maserati.

Comment

• Kont heeft wat van een one-77 op het eerste zicht, vond ik. Lelijk? Zeker niet, vooral wat dikker ogent.
                                    Front lijkt op de foto van die rode wat meer trapeziumvormig opgebouwd , maar dat zal ongetwijfeld liggen aan de hoek waarin de foto werd genomen.
                                    Profiel erg knap met een heel mooie kont.
                                    Interieur is top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Dikke maserati.
                                      ...en die kont is dan weer gepikt van Aston Martin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        ...en die kont is dan weer gepikt van Aston Martin.

Vreemde vergelijking imo De Aston Martin kont is nog steeds een stuk hoger ..

Comment

• En alweer langer en breder...

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                          nu de eerste foto's van de 991 er zijn, wat denken jullie dat de lancering van deze nieuwe generatie gaat hebben van effect op de prijzen op de tweedehandsmarkt?
                                          Mijn gok:
                                          -tot aan de 993: geen invloed
                                          -996 heeft grote klappen al gehad, misschien nog een daling in de komende jaren op de 'betere' modellen (4S, GT3, Turbo en GT2).
                                          -997.1: grote daling, zeker op de wagens met Tiptronic
                                          -997.2: een normale daling, maar (zeker op de PDK's) niet buitengewoon omdat de 991 op het eerste zicht(!) voor het gros van de klanten (vooral technisch, maar deels ook optisch) te weinig verschilt van de voorganger. GTS'en, Turbo's, GT3's en Targa's slechts een relatief lichte prijsdaling.
                                          Prijzen 997.1 zijn idd. hard aan het dalen nu.
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X