Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kunt ge da bewijzen? Volgens mij is het aantal "gefortuneerden" zo klein dat een ongeval daarmee niet zo vaak voorkomt. Akkoord de reden waarom de verzekeringen hoger liggen zal wel gegrond zijn, die van de verzekeringen zullen er wel de beste kijk op hebben.

Er gebeuren ook meer ongelukken met zatte jongeren in het weekend dat er gebeuren met gasten in zo'n kar. Moest ik mijn verzekering lager krijgen als er een alcoholslot wordt geplaatst, dan zou ik da zeker eens overwegen.

on topic:
    Last edited by ; 04/12/2011, 23:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Er zijn gaste die op jonge leeftijd wel met zo'n wagen overweg kunnen.
      Vooroordelen
      Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      kunt ge da bewijzen? Volgens mij is het aantal "gefortuneerden" zo klein dat een ongeval daarmee niet zo vaak voorkomt. Akkoord de reden waarom de verzekeringen hoger liggen zal wel gegrond zijn, die van de verzekeringen zullen er wel de beste kijk op hebben.

Er gebeuren ook meer ongelukken met zatte jongeren in het weekend dat er gebeuren met gasten in zo'n kar. Moest ik mijn verzekering lager krijgen als er een alcoholslot wordt geplaatst, dan zou ik da zeker eens overwegen.

Toch merkbaar en komisch dat juist de jongste 'piloten' onder ons zo een taal houden en dat de oudere ' autorijders' met iets meer ervaring ook iets meer bewust zijn van de werkelijkheid

Misschien omdat wij ook als padawan dachten goed met een auto overweg te kunnen en 'piloten' te zijn .... en dat de jaren/kilometers ons iets meer nederig 'autorijders' hebben gemaakt... ervaring is de enige school, oefening baart kunst

'je sais je sais'

Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
      Zoals het hier word geformuleerd komt het over net alsof elke 20-jarige met een snelle auto niet kan rijden ... Je kent die mensen hun verleden ook niet hé . Voor hetzelfde geld zijn die net zo getalenteerd

Lees eens mijn tekst terug... er staat toch duidelijk 'BIJNA ALLEMAAL' dus niet elke hé !
      Er zijn er ook daar tussen die geld genoeg hadden als kind om karting uit te oefenen bvb en soms zelf mono-formula (ah ja juist ... geld van de ouders meestal)

Het % van 'getalenteerd', of mensen die al voor hun 18 met een auto overweg kunnen voor jaren (want ervaring is de enige school, oefening baart kunst), in de bevolking is al klein, als je dit herleid naar het % die het geld bemachtigen om supercar of supersort auto's te kopen aan hun 18-19 dan is dit nog véél kleiner...
      Dus niet "elk" maar wel zéér weinig ...

gedaan met off-topic
      Last edited by blue8300; 05/12/2011, 07:14.
      2014 Porsche Boxster 981
      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        ...
        Feit is wel dat statisch gezien iemand van 20 meer risico loopt op ongeval met dergelijke bolide dan een meer ervaren persoon... ik herhaal statisch gezien.
        Statisch gaan er niet veel ongevallen gebeuren met 20'ers.
        Statistisch daarentegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
          Toch merkbaar en komisch dat juist de jongste 'piloten' onder ons zo een taal houden en dat de oudere ' autorijders' met iets meer ervaring ook iets meer bewust zijn van de werkelijkheid

Misschien omdat wij ook als padawan dachten goed met een auto overweg te kunnen en 'piloten' te zijn .... en dat de jaren/kilometers ons iets meer nederig 'autorijders' hebben gemaakt... ervaring is de enige school, oefening baart kunst

'je sais je sais'
          Wat je zegt is een feit. Maar je hebt jonge gaste die op een paar maand enkel maar rond de kerktoren rijden of mensen die regelmatig richting Frankrijk of Duitsland rijden. Je hebt jonge gaste die net in een sportwagen kruipen en direct beginnen te vlammen. Of je hebt jonge gaste die weten wat ze doen, met verstand rijden en op circuit rijden..
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Kijk ik nog maar rond in mijn regio:
            - een 20 jarige met een R8
            - een 22 jarige met een M3
            - een 18 jarige met een R8
            - een 19 jarige met een GT3
            - etc etc => allemaal uitzonderingen
            En hoeveel daarvan hebben deze dan ook zelf "verdiend"...
            Dat sommige jongeren er beter mee overweg kunnen dan bepaalde ouderen, dat ga ik niet betwisten.
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Wat je zegt is een feit. Maar je hebt jonge gaste die op een paar maand enkel maar rond de kerktoren rijden of mensen die regelmatig richting Frankrijk of Duitsland rijden. Je hebt jonge gaste die net in een sportwagen kruipen en direct beginnen te vlammen. Of je hebt jonge gaste die weten wat ze doen, met verstand rijden en op circuit rijden..
              Waarom ben jij jezelf aan het verdedigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Waarom ben jij jezelf aan het verdedigen?
                Ik reageer op een post. 't is een forum voor iets he.
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Of deze knaap verantwoordelijk genoeg is voor zo'n sportwagen,weet ik niet.

Comment

• Die man heeft een pracht van een huis en dito wagencollectie.
                    GT - GT3RS 4.0 #326/600...family photos :) - Some pics at home and with its brothers :) First impressions are always telling...this is the first black car that I have specced and the initial impression in the showroom was wonderful...my wife and I came around a corner and saw it in the showroom and it was a collective...

Comment

• edit: nevermind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Die man heeft een pracht van een huis en dito wagencollectie.
                        http://www.teamspeed.com/forums/gt/6...ly-photos.html
                        Dat zijn wagenpark zonder meer superieur is dat betwijfel ik niet. Zijn huis daarintegen is het zoveelste bewijs dat smaak niet kan gekocht worden...
                        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                          Magistraal

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                            Statisch gaan er niet veel ongevallen gebeuren met 20'ers.
                            Statistisch daarentegen
                            ik bedoelde dus wel degelijk statistisch ==> mes excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                              En hoeveel daarvan hebben deze dan ook zelf "verdiend"...
                              Dat sommige jongeren er beter mee overweg kunnen dan bepaalde ouderen, dat ga ik niet betwisten.
                              geen enkele
                              zijn allemaal fils de papas waarvan papa of mama een goeddraaiende zaak hebben.

Comment

• knappe RS 4.0 en idem ditto wagenpark

Comment

ik bedoelde dus wel degelijk statistisch ==> mes excuses

Comment

• Ik mis een topic over de nieuwe 911 cabrio? Of kijk ik erover?

Comment

er zijn ook gaste die op jonge leeftijd niet met zo'n wagen overweg kunnen.
                                      Feiten (zie kerkhof).

Je kan onmogelijk iedereen over dezelfde kam scheren... sommigen kunnen zichzelf perfect beheersen, anderen dan weer niet ongeacht de leeftijd.

Feit is wel dat statisch gezien iemand van 20 meer risico loopt op ongeval met dergelijke bolide dan een meer ervaren persoon... ik herhaal statisch gezien.
                                      Stom voorbeeld maar mijn E30 320i is 10x zo gevaarlijk als de 330d van mijne pa om mee te rijden.
                                      Ok een 330d is nu nog totaal iets anders dan een R8, maar ik denk dat velen ook wat jaloezie hebben naar die jong gasten met een dikke bak.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Even back on topic!

991 met porsche exclusive ducktail spoiler:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                          Dat zijn wagenpark zonder meer superieur is dat betwijfel ik niet. Zijn huis daarintegen is het zoveelste bewijs dat smaak niet kan gekocht worden...

idem voor zijn wagenpark overigens , dat bestaat uit 2/3 ferrari's

Comment

Working...
                                          X