Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    ik wil ze niet zien; ik wil ze horen
    Komt er aan, straks.

@Toere: voor ne filet pur of 5 wil ik al eens een omwegje maken.......enfin ne kg préparé mag er ook nog bij

Het gaat om deze mod, de woorden komen van de eigenaar van europipe zelf:
    Wat je nu hebt is een gewone vervangbuis voor de middelste demper. ( die achter de nummerplaat zit )
    Het systeem dat wij officieel aanbieden heeft ook nog twee sportdempers. Die klinkt beter en is wat luider.

De oranje in het filmpje heeft een volledige lijn en klinkt dus nog bruuter. Wat ik hier dik ok vind is de combinatie met een vrij warm "timbre" om Porsche te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

@Toere: voor ne filet pur of 5 wil ik al eens een omwegje maken.......enfin ne kg préparé mag er ook nog bij

Moet je niet in het korte naar Verhiest ?
      Want ik "moet" ook dringend gaan

Edith zegt 5kg filet-pur of 5 STUKS filet-pur???

Comment

• 5 stuks van 1kg?

Comment

5 stuks van 1kg?
          1 filet pur weegt gemakkelijk 7-8 kg

Comment

• 5 stuks dan

Comment

• De micro van de camera kon het even niet aan, zeer slechte opname maar goed geeft een "beetje" een idee......maar eigenlijk ook weer niet

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

5 stuks dan
                Congrats Jokke.
                Ik had het al vernomen via via (mountainbiker uit Kortenberg) . Ben razendbenieuwd om haar (such a beauty must be a she) eens in het echt te zien en stiekem zou ik dolgraag eens meerijden natuurlijk (mijn pa heeft 6 jaar Porsche gereden en zowel hij als ik dromen er nog steeds van maar ze zijn zo duur meneer).

Comment

• wel goed, ik zal je dan ook maar moeten feliciteren zeker?

veel plezier er mee hij klinkt wel heel vol en lekker, dat moet ik toegeven

en euh..... waar staat dit ding:

want we moeten wss nu al aanschuiven?
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Welke garage is dit? Ziet er erg groot uit?

Comment

• kijk eens onder de nrplaat
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        kijk eens onder de nrplaat
                        Thanks. ik ga nu mijn bril kuisen.

Comment

• Very Nice !!! Proficiat met deze kanjer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                            Veel plezanter rijden hier in de polders
                            Je kunt hier de pk nog eens de vrije loop laten
                            Een tof ritje tot hier in Wvl
                            Dat is goed voor de motor want mij hebben ze gezegd dat je moet rijden tot je olie goed warm heeft en dat duurt toch enkele kilometers
                            Beltar Reys en ik wonen eigenlijk niet zover van elkaar hoor en sla je 3 vliegen in 1 klap
                            Dat is nog eens een ideeke si! Zet maar al een datum vast, en Tuur inlichten!
                            (Porsche zegt mij wel niks, en zeker die RS dingen maar wil er wel eens een keertje voor buiten komen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                              Veel plezanter rijden hier in de polders
                              Je kunt hier de pk nog eens de vrije loop laten
                              Een tof ritje tot hier in Wvl
                              Dat is goed voor de motor want mij hebben ze gezegd dat je moet rijden tot je olie goed warm heeft en dat duurt toch enkele kilometers
                              Beltar Reys en ik wonen eigenlijk niet zover van elkaar hoor en sla je 3 vliegen in 1 klap
                              Goed idee! minimeet!

Comment

• Gij moogt nie komen met da spel van u, straks willen die mannen allemaal ook ene!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Het aanbod 'goeie' 996TT's in België is wel beperkt, vind ik.
                                  Wat versta ik onder 'goeie':

- coupé
                                  - MY2003 or up (PCM2.0)
                                  - < 60.000 km of hoger, maar dan met Turbo-revisie op 80.000 km uitgevoerd.
                                  - volleder
                                  - manueel
                                  (- liefst geen zilver)

...
                                  Ik zou me toch niet teveel blindstaren op die km stand. En al zeker niet als het geen daily wordt.Dat GT1 blok is zowat het betrouwbaarste wat Porsche ooit gemaakt heeft. Die 996/997 turbo's zijn de enige 996/997.1 waar je gerust kan mee rondrijden zonder risico op IMS failure of barstende cilinderwanden. Die DFI uit de 997.2 zal zich nog moeten bewijzen op lange termijn. Klopt wel dat bijna alle deftige 996tt in België nog veel te duur geprijsd staan.

Comment

Komt er aan, straks.

Het gaat om deze mod, de woorden komen van de eigenaar van europipe zelf:
                                    Wat je nu hebt is een gewone vervangbuis voor de middelste demper. ( die achter de nummerplaat zit )
                                    Het systeem dat wij officieel aanbieden heeft ook nog twee sportdempers. Die klinkt beter en is wat luider.

De oranje in het filmpje heeft een volledige lijn en klinkt dus nog bruuter. Wat ik hier dik ok vind is de combinatie met een vrij warm "timbre" om Porsche te zijn.
                                    Bij mijn 997 werd idd alles vervangen,collectoren, cats, demper etc

Comment

• Proficiat Jokke! Zeer knappe wagen! Waarom geen eigen topic als ik vragen mag?

Comment

• Het heeft zijn redenen.

Comment

• Dat respecteren we.

Een nieuwsfeitje hier en daar op het forum over je wagen (zoals je eerder aangaf te doen) ben ik al tevreden mee.

Comment

Working...
                                          X