Oorspronkelijk geplaatst door 3000
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenOh zo mooi! Ik werk bij een Porsche dealer en heb de 991 natuurlijk al een paar gezien + gereden. Het is ''nog maar'' de Carrera S en hij is al zooo gaaf om te zien en te horen. Ben heel benieuwd naar de volgende modellen
Tijdje terug kwam ik onderweg naar de Nurburgring deze Carrera GT tegen!
+ YouTube Video
Comment
-
Porsche 911 Carrera S Cabrio PDK
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Nieuwe porsche 911 Carrera S Cabrio PDK
Facebook: http://www.facebook.com/pages/RateTh...05097036189099
Comment
-
Werknemers Porsche krijgen premie van 7.600 euro
Oorspronkelijk geplaatst door standaard.beDe Duitse autoconstructeur Porsche betaalt zijn 8.500 werknemers elk een premie van 7.600 euro voor het jaar 2011.
Porsche heeft vorig jaar een recordaantal wagen gebouwd, ongeveer 119.000 en wil met de premie het personeel bedanken voor de geleverde inspanningen.
Elk personeelslid ontvangt de premie, of ze nu in de keuken werken dan wel ingenieur zijn, zegt Uwe Hück, voorzitter van de raad van bestuur. Alleen het interimpersoneel ontvangt geen premie.
De autobouwer betaalt de afgelopen jaren bijna altijd een premie uit aan het personeel, maar die was de vorige jaren wel een stuk kleiner. De premie bedroeg nog geen 1.100 euro in 2009 en 3.800 euro vorig jaar.
Comment
-
Porsche 911 2012 PDK Opendak en dichtdak
Hier zijn de twee nieuwe 911 van porsche
De ene met open dak en de andere heeft een dicht dak.
Porsche heeft ze weer sneller gemaakt en het uiterlijk is ook weer niet mis!
Toch houd veel mensen tegen dat deze auto hoe die hier word vertoont 176.000 euro kost
Maar er even naar kijke kost niks!
http://www.youtube.com/watch?v=cPcKx...baFAAAAAAAAAAA Dichtdak
En opendak
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Rate it from 0/10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSnap alleen niet hoe ge zo'n premie kunt betalen als ge nog een schuld hebt van een paar miljard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSnap alleen niet hoe ge zo'n premie kunt betalen als ge nog een schuld hebt van een paar miljard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenPlop plop says the glock and the motherf....er drops.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou ook een uitleg kunnen zijn.
Maar is de link tussen bovenstaand en een break niet ieler dan de probabiliteit dat het gewoon een schrijffout is?
Zou eens op zoek moeten gaan of die Ami's het woord "brake" ook voor andere koetswerkvarianten (buiten de toepassing 'shooting brake') gebruiken.
Brake is ENGELS (van engeland), in andere talen (ook in het engels van de USA) is dat een BREAK ! (en het is in feit een engels schrijffout want het komt van het werkwoord 'to break')
In het frans noemt zo een paardenkoets een BREAK (en het is origineel een frans koets)
http://fr.wikipedia.org/wiki/Break_%28hippomobile%29
En een 'shooting brake' wordt in andere landen dan engeland een 'shooting break' genoemd, behalve in het frans waar het 'break de chasse' zijn ...
Mah zeg ... chasse(r)... is dat niet jagen in het nederlandsLast edited by blue8300; 06/03/2012, 19:23.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDank je voor de hele meuk maar da's allemaal niks nieuws voor me, want...
Inderdaad.
Neen toch niet. Allez, ik kom het woord "brake" toch in geen enkele andere situatie tegen als benaming voor een koetswerkvariant van personenwagens (ik kan me uiteraard vergissen). Wel altijd "break".
Voila.
Maar ik weet dat men in de States de term "shooting brake" (sic) is gaan gebruiken en dat dat ingeburgerd is geraakt als correct. Net zoals het daar bijna common talk is om een BMW-auto een Beemer te noemen (terwijl het woord Beemer historisch gezien enkel voor de BMW tweewielers wordt gebruikt en de auto's met Bimmer worden genoemd). Iig, ik blijf het vreemd vinden.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
-
Afgelopen weekend heb ik zo'n 100km in een 911 Carrera S cabrio mogen rijden in Duitsland. Het was er eentje met PDK, wat rijdt dat enorm goed zeg!
Heeft nog wel wat meer power dan mijn Hondaatje S2000.
Tevens even bij de P-dealer in Aken geweest, er stond oa een mooie witte occassie 911 GT2 van 2009 met iets meer dan 7000km te koop voor 140000euro. Dus iemand die snel heel snel wil rijden, sla je slag.
De 991 stond ook in de showroom.
Comment
Comment