Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet 993 Carrera 4S - virus heeft mij alleszins gebeten.
Zalige karren vind ik dat!
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Of zoiets
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet 993 Carrera 4S - virus heeft mij alleszins gebeten.
993 vond ik niet zo leuk rijden ( als je vergelijkt met de 997)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn toch ...
993 is vooral mooi om naar te kijken...
De prijzen die ze daar voor vragen dan 100 keer liever een 996 turbo2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
For fans of modified Porsches, things don’t get much better than a RAUH-Welt Begriff car. Phill Tromans drives the first RWB 911 built in the Middle East and meets its eccentric Japanese creator In Drive over, I take the time to chat with Zafer about his new pride and joy at the Meydan Racecourse in […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn toch ...
Ook ben ik niet zo wild van de looks van een prefacelift 997. Lelijk zijn ze natuurlijk niet, maar de facelift heeft de 'gewone' 997 heel goed gedaan, hoe subtiel die ook maar is. De mooiste 997 voor mij blijft een 997 MK1 GT3 RS in het oranje met zwarte velgen.
Last edited by BMWMB; 17/05/2012, 11:49.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenVolmondig akkoord.
993 is vooral mooi om naar te kijken...
De prijzen die ze daar voor vragen dan 100 keer liever een 996 turbo
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn vriend heeft deze 993 4S nog steeds, naast 3x een Porsche 356 (waarvan 1 speedster), een 930 turbo, een 964 RS, een 993 turbo, een 996 turbo en een 997 GT2, naast een nog uitgebreidere collectie van andere exotische wagens en oldtimers.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenHeb hem gisteren per toeval al verkocht , hij staat hier nog een week of 2 en dan gaat hij naar de nieuwe eigenaar. Zal dus voor de volgende zijn die er, als alles mee zit, snel aankomt.2.0 JTDm
Comment
-
Eergisteren in Chasing Classic Cars had m'n een "garagevondst" gedaan van een Porsche 356A Cabriolet uit 1956. Stond bij de eigenaar al 30 jaar stil in een garage onder een doek. Zo gekocht voor $25000, stoflaag inclusief.
5 uur sleutelen en de motor draaide weer, wat de technieker niet verwachtte. Die is dan zo verkocht aan een oldtimerhandelaar (http://www.gullwingmotorcars.com) in Astoria (NY) en dan weer doorverkocht naar iemand in Duitsland.
Blijven dromen zeker?
Die handelaar heeft daar ook een Cadillac V16 staan uit 1940
Gullwing Motorcars is a Classic, Collector, and Antique Car Dealer located in New York. We specialize in Buying and Selling Classic, Collector, and Antique Cars. Visit Us Today!
Hier moet er ooit nog wel eens een 356 of een 930 (Turbo) komenLast edited by BlueSkyraider; 18/05/2012, 11:24.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenBegrijp ik dat nu goed dat je een 997 turbo hebt gekocht, deze onmiddellijk weer hebt verkocht en nu weer een andere zoekt?
Comment
Comment