Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijschorten zijn van Techart.

Comment

• Wie wist dat dit bestond?
      Located in Stuttgart Germany, Porsche Classic is a workshop dedicated to keeping rare and exotic Porsches working and on the road in their original form. Par...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
        Front: 997.1 GT3 (RS)
        Back: 997.2 GT3 zonder strijkplank
        Zijkant: 996 GT3 (ergens)

Beetje spijtig, want ik vind hem niet mooier dan de echte mkI of II...
        Is toch gewoon een aangepaste targa? Enkel nog die lelijke chromelijsten weg en front van een 997.2 GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Echte GT3? Heb nogal eens ergens foto's gezien van een GT3 zonder die spoilers.
          Die moet toch een pak minder downforce hebben toch?
          Nee, dit is gewoon ene verkrachte Targa...
          2014 Porsche Boxster 981
          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            In het Porsche magazine van deze maand staat een Cayenne GTS in gifgroen exterieur kleur

Zo dus :

not my cup of thee... kleur ontneemt zowat de klasseuistraling van de wagen
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

zou het zelf niet doen maar vind het wel mooi uitzien
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Die jongen zal gedacht hebben dat een gewone porsche te saai reed, dus heeft ie maar eens gesleuteld aan de ophanging.

Comment

• Ik vind die ombouw 997 er ook wel aardig uitzien

Hoe een Porsche 991 Carrera S hoort te klinken, deze klinkt echt hard trouwens!

Comment

• Comment

• Comment

• Vandaag voor de eerste keer de nieuwe boxter gezien,

waar ik de vorige boxters wat flauw en vrouwelijk vond is deze echt wel een knappe verschijning geworden!
                        BMW X5 45e

Comment

• Vind de voorkant van de boxster wel geslaagd, maar die achterlichten zijn toch wennen
                          boxster_2012.jpg

Comment

• Of foto was ik ook geen fan van die achterlichten, maar irl passen ze er wel bij
                            BMW X5 45e

Comment

• Ik vind de nieuwe boxster eigenlijk knapper dan de 991 .....

Comment

• Niet alleen dat, het rijdt ook beter.

Moesten ze de Boxster S 400pk geven, geen kat die nog een 911 moet hebben. (bij wijze van spreken)

Comment

• Ik heb het waarschijnlijk al eens gezegd maar ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Cayman.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Niet alleen dat, het rijdt ook beter.

Moesten ze de Boxster S 400pk geven, geen kat die nog een 911 moet hebben. (bij wijze van spreken)
                                    Hoezo beter? Leuker, sneller,speelser?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Véél speelser, 'nimbler', veel meer 'rijdersauto' dan de 991 imo.

991 is ook tof (en nog steeds 'tig keer beter dan de 997, laat dat duidelijk zijn), maar een Boxster is gewoon een andere dimensie vind ik. Daar stap je echt met volle goesting in voor te RIJDEN. Ook de cockpit is veel plezanter om in te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Véél speelser, 'nimbler', veel meer 'rijdersauto' dan de 991 imo.

991 is ook tof (en nog steeds 'tig keer beter dan de 997, laat dat duidelijk zijn), maar een Boxster is gewoon een andere dimensie vind ik. Daar stap je echt met volle goesting in voor te RIJDEN. Ook de cockpit is veel plezanter om in te werken.
                                        Hmmmm , interessant om te lezen

Wat kost een nieuwe Boxster eigenlijk ongeveer ? ( met de nodige opties)

Comment

Working...
                                        X