Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Poging overname VW door Porsche. Resultaat = 6 miljard schuld. Daarna kon dhr. Wendelin Wiedekin z'n biezen pakken met een gouden handdruk van 30.000.000€.
    zo'n fouten wil ik ook maken als er dan nog een dergelijke 'gouden handdruk' aan vast hangt...
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Je ziet ook duidelijk hoe de verkoopscijfers zijn beginnen stijgen na de komst van de Cayenne in 2003.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Je ziet ook duidelijk hoe de verkoopscijfers zijn beginnen stijgen na de komst van de Cayenne in 2003.
        Zwijg mij ervan, vandaag nog binnen geweest bij Porsche voor een offerte. Blijft gewoon fermen bak die Cayenne. Volgends de verkoper behoudt de wagen 60% van zijn waarde na 3 jaar (met lage kilometers), wie doet het hem na?

/edit

de Cajun/Macan zou er ook komen begin 2013 en ergens rond de 50K basis prijs zijn.
        Last edited by fblade; 13/10/2012, 17:28.
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Vind de huidige wel een héél pak knapper dan de vorige.

Comment

• Comment

• Ik zou oppassen met steenkolen te posten hier, dat maakt blijkbaar wat los in een mens.

Comment

• Onderweg van myn velgen te gaan halen met Mr. Polo, deze mooie cgt tegengekomen:

Sent from my iPhone using Tapatalk
                BMW X5 45e

Comment

• zal wat overstuur gehad hebben
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Hij zag wss u velgen & patat de vangrail in. Spijtig vd cgt mooie kleur dat rood toch

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Het was die vrouw met de hoge hakjes die reed.

kdenk dat de achterkant uitgebroken is, dan heeft ze de rechtse vangrail geraakt. gecorigeerd en dan de linkse vangrail geraakt.
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Het was die vrouw met de hoge hakjes die reed.
                        Dat is zoals die 959 bestuurder met flip flops. Blijkbaar moet je geen verstand hebben om een dure porsche te kopen.

Comment

• die CGT... jammer en wrs heel kostelijk herstellingsplaatje

Comment

• Ik heb toevallig nog een paar foto's van die CGT staan van in Knokke vorig jaar:

Last edited by SToRM81; 14/10/2012, 22:14.
                            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• ik heb ook nog een foto van de wagen in betere tijden!

PFD - Guards Red CGT by Wouter Dieryck, on Flickr

spijtige zaak maar de wagen ziet er nog te vermaken uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                ik heb ook nog een foto van de wagen in betere tijden!

PFD - Guards Red CGT by Wouter Dieryck, on Flickr

spijtige zaak maar de wagen ziet er nog te vermaken uit?
                                Ik weet dat de wielen achteraan iets groter zijn dan vooraan, maar is dat verschil in deze foto niet disproportioneel groot?
                                Iig jammer, CGT blijft een droomkar..

Comment

• blijft een knappe verschijning

aha... is van raes racing in Deurne (aan de makro) => staan altijd mooie bolides!!

Comment

• is toch echt geen auto om met hakken aan te rijden
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                      blijft een knappe verschijning

aha... is van raes racing in Deurne (aan de makro) => staan altijd mooie bolides!!
                                      bwa... ik vind het tegenwoordig maar matig wat er staat
                                      Niet echt mooie exemplaren. Vrij "afgeleefd'. Kan ook aan de foto's liggen..
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Threesome by Thomas van Rooij, on Flickr

drie van deze beauties samen :o kwijl kwijl

Comment

Working...
                                        X