Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nine Nine One by dmarty78, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
      ook toevallig ik krijg binnenkort zo,n wagen mee , een Turbo S om precies te zijn, die gaan we eens even mooi vastleggen :

de auto bij deze vastgelegd in st tropez paradis porsche 2012 :

click pic to enlarge.

.
      Last edited by ; 31/10/2012, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

Nine Nine One by dmarty78, on Flickr

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Morgen met een kennis opstap naar circuit assen met zijn nieuwe 911 C2S met pdk

Sent from my iPhone using Tapatalk
            BMW X5 45e

Comment

• Voor Porsche liefhebbers, die volgend weekend vrije tijd hebben, en die eens een hoop tweedehands Porsches tesamen willen zien staan: http://imp.porsche.com/netherlands/n...casionweekend/

Enkele sfeerbeelden van vorige keer: http://www.youtube.com/watch?v=pZqU0i7U3qQ
              Last edited by BMWMB; 20/10/2012, 22:32.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik wil een 911

Vandaag mee opweg geweest. Comfortabel genoeg op autostrade, die uitlaat is luid zeker nadat hij op een knopke duwde. Pdk is zalig, zitpositie is perfect. Gemakkelijke auto op circuit, goed controleerbaar maar mss wat te zwaar.. Uiteindelijk 1000km ong gereden met een gem verbruik van 16 ltr ong

BMW X5 45e

Comment

• Tweedelige spoiler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Tweedelige spoiler.
                    Air Brake.

Comment

• Comment

• Porsche... one day
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Vrijdag gaan we met de porsche naar zolder, baas heeft de smaak te pakken

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Vrijdag gaan we met de porsche naar zolder, baas heeft de smaak te pakken

Zoekt dije nog iemand voor vakantiewerk?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                              Porsche... one day
                              Was net hetzelfde aan het denken. Ooit moet dat toch lukken. Wat harder werken zeker.
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• is het nu een 'kennis' of uw baas
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  Porsche... one day
                                  Idem

Maar na mijn M3 zal het toch nen deftigen mogen zijn

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Vrijdag gaan we met de porsche naar zolder, baas heeft de smaak te pakken

Wat is er te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Idem

Bwa, pas op Ik weet natuurlijk niet hoe een M3 is, nog geen ervaringen mee, maar ik heb al meegereden met wat Maserati's, dikke mercedessen en BMW m5,etc...
                                    En toch .. wij hadden een "gewone" carrera, met een sportuitlaat, andere velgjes..
                                    Als je in de wagen zit, die motor dat achter je zit, uw stoel dat onder je trilt.. heel die auto leeft
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die lelijke vleugel hadden ze er wel af mogen laten, en van die kleur worden we ook niet bepaald gruizig, maar gelukkig heeft SpeedART wel wat leuke vermogenskitjes voor de nieuwe Porsche Boxster (981). Ten opzichte van de aankondiging enkele maanden geleden verschilt het eindresultaat wel enigszins: de vleugel is anders, maar nog steeds lelijk […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Voor Porsche liefhebbers, die volgend weekend vrije tijd hebben, en die eens een hoop tweedehands Porsches tesamen willen zien staan: http://imp.porsche.com/netherlands/n...casionweekend/

Enkele sfeerbeelden van vorige keer: http://www.youtube.com/watch?v=pZqU0i7U3qQ
                                        Is het interessant om als Belg een tweedehands auto in NL te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Idem

Wat is er te doen?
                                          Van 13.00u tot 18.00u sessies vrij rijden. € 25 per 20min.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X