Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik was net in de laatste EVO magazine aan het bladeren,
en daar stond er een artikeltje over de nieuw Jag F-type vergeleken met de prijzen van de boxster en 991 cabrio
en wat zie ik, de boxster S heeft ong. 30pk minder of die 991 cabrio, maar is lichter, waardoor hij bijna exact dezelfde prestaties haalt,
maar ongeveer de helft minder kost!
ik zou niet meer twijfelen dan en zou voor een boxster S gaan. Die nieuwe modellen zijn toch ook prachtig!
ik was net in de laatste EVO magazine aan het bladeren,
en daar stond er een artikeltje over de nieuw Jag F-type vergeleken met de prijzen van de boxster en 991 cabrio
en wat zie ik, de boxster S heeft ong. 30pk minder of die 991 cabrio, maar is lichter, waardoor hij bijna exact dezelfde prestaties haalt,
maar ongeveer de helft minder kost!
ik zou niet meer twijfelen dan en zou voor een boxster S gaan. Die nieuwe modellen zijn toch ook prachtig!
Boxster S is een mooie automobiel en dat meen ik niet enkel in de estetische zin, en heeft mijn voorkeur boven een 991 cab any day en al helemaal als we zelf mogen betalen....
Boxster S is een mooie automobiel en dat meen ik niet enkel in de estetische zin, en heeft mijn voorkeur boven een 991 cab any day en al helemaal als we zelf mogen betalen....
helemaal mee eens! en prachtige uitvoering hier in het rood
"Het interieur is simpelweg een stukje opgeschoven naar rechts, en aan de linkerkant weer erbij geplakt. Onderhuids waren dus wel wat aanpassingen aan het chassis, de airco en de elektronica nodig, maar de Amerikaanse Tuckey wist alles passend te krijgen. Het meest knappe is misschien nog wel dat er een passend stuurhuis onder zit. Indrukwekkend staaltje huisvlijt dit. Het ombouwen heeft alles bij elkaar een jaar geduurd, waarin zo’n driehonderd arbeidsuren zijn gestoken."
Bron : autoblog.nl
Wat een gedoe! 't Resultaat is technisch gezien verbluffend maar optisch niet echt je dat. Vraag is of dat wel kan, dat laatste...
Wat een gedoe! 't Resultaat is technisch gezien verbluffend maar optisch niet echt je dat. Vraag is of dat wel kan, dat laatste...
Ik vraag me af: wat is het nut?
Een grote welgemeende uitgestoken vinger naar uw (toekomstige ex-)vrouw, die je net betrapt hebt met de tuinman/masseur. Ik zie daar wel graten in, met al die echtscheidingen van tegenwoordig en koppels die uiteengaan op kantoor. Het is een statement!
Comment