Het enige dat ik kan bedenken is "rijbelevenis". Nl. als bestuurder centraal zitten in je auto. Wel jammer dat 'ie dat dan doet met een slappe koets, en dat niet in een GT3 RS doet oid. Enfin, de "gewoon omdat het kan" zal er zeker ook voor iets tussen zitten en dan is alles ok natuurlijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het enige dat ik kan bedenken is "rijbelevenis". Nl. als bestuurder centraal zitten in je auto. Wel jammer dat 'ie dat dan doet met een slappe koets, en dat niet in een GT3 RS doet oid. Enfin, de "gewoon omdat het kan" zal er zeker ook voor iets tussen zitten en dan is alles ok natuurlijk.
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHoe komt gij aan zo'n bedrag????
Comment
-
Zo is dat, bij de aankoop van uw eerste Porsche kopen de meeste (bij ons was het toch zo) prullen die je eigenlijk niet nodig hebt.
IMO: handgeschakeld of PDK, sportuitlaat, sportzetels of kuipzetels, PASM, GPS en gaan
edit: Ipv al die prullen => GT32018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Dit of een witte, met carbon accenten en zwarte OZ ultraleggera's HLT met velgenhart in 't rood .. x 100
Er is voor mij geen auto die een hoger 'IK WIL'-gehalte heeft dan zo een GT3! Ooit...
Last edited by Alexx; 03/11/2012, 15:27.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenzo'n GT3 staat idd ook hoog op mijn verlanglijstje... die car heeft het allemaal
Zal hoogst waarschijnlijk DE opvolger worden van mijn M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIdem
Zal hoogst waarschijnlijk DE opvolger worden van mijn M3
zou idd mooie vervanger zijn van de M3
Mijn planning is voor mijn 40ste dergelijke wagen... maw heb nog 8 jaar de tijd om mijn droom te verwezelijken. Er staan nog enkele zaken op de lijst die prioriteitsgewijs meer gewicht in de weegschaal leggen dan een koekedoos op wielen. Ondertussen kijk ik vol bewondering uit en geniet van elke Porsche die voorbij rijdt (+ heb ik nog ander speelgoed in de garage staan en het is hoegenaamd geen straf om daar mee op pad te gaan).
ps: Gisteren was er op discovery de reportage van de 991
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenhelemaal mee eens! en prachtige uitvoering hier in het rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenzou idd mooie vervanger zijn van de M3
Mijn planning is voor mijn 40ste dergelijke wagen... maw heb nog 8 jaar de tijd om mijn droom te verwezelijken. Er staan nog enkele zaken op de lijst die prioriteitsgewijs meer gewicht in de weegschaal leggen dan een koekedoos op wielen. Ondertussen kijk ik vol bewondering uit en geniet van elke Porsche die voorbij rijdt (+ heb ik nog ander speelgoed in de garage staan en het is hoegenaamd geen straf om daar mee op pad te gaan).
ps: Gisteren was er op discovery de reportage van de 991
Van mij moet mijn huis eerst afbetaald zijn , dan zal ik mij eens forceren ivm auto's
Het is wel geen straf om nog X aantal jaren met de M3 te rijden hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVan mij moet mijn huis eerst afbetaald zijn , dan zal ik mij eens forceren ivm auto's
Last edited by TT-911; 07/11/2012, 12:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave 72 Bekijk BerichtenWat zijn de voornaamste verschillen tussen de boxster S en de gewone boxster? Buiten de motor natuurlijk.
maar voor de rest weet ik ook niet wat het verschil is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenNog lang te gaan? Bij mij is het einde in zicht, nog een 3 jaar ongeveer. Verheug er mij nu al op eigenlijk.
Comment
-
Comment