Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Ik niet, het is al meer dan 15 geleden dat ik voor het laatst een auto met de hand gewassen heb, poetsen van een auto heb ik nog nooit gedaan, als hij door de wasstraat is geweest ist het mijn goed genoeg.
    Maar noem je jezelf dan ook een autoliefhebber?

Comment

• eerder een carwash liefhebber
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Vreemd argument.
        Alsof je een halve detail-freak moet zijn om jezelf autoliefhebber te mogen noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
          Vreemd argument.
          Alsof je een halve detail-freak moet zijn om jezelf autoliefhebber te mogen noemen.
          hierin geef ik Cosworth gelijk, autoliefhebber zijn heeft niks te maken met het wassen van je auto. Meestal ga ik mijn auto afspuiten en heel sporadisch wordt die met de hand gewassen
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
            Vreemd argument.
            ²²²

Ik was mijn auto's nooit zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              ²²²

Ik was mijn auto's nooit zelf
              Daar hebde een vrouw voor

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Comment

• De meeste zogenaamde autoliefhebbers hebben last van dwangneuroses, wat zich meestal uit in extreem veel wassen, poetsen, stofzuigen van hun auto.

Ik ben een auto liefhebber omdat ik autorijden leuk vind, ik koop geen auto om me helemaal wezenloos te wassen en poetsen aan zo'n ding, en al helemaal niet met de hand.
                  Een wasstraat doet het sneller en beter dan ik ooit zal doen.

Comment

• Porsche GT2 RS by mauto, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Daar hebde een vrouw voor

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                      Alles kuisen... behalve mijn auto en zeker niet als je zo ene hebt
                      ze moet maar eens durven!

Comment

• raar dat dit nog niet eerder gepost is, maar dit is een kortfilm over Magnus Walker, een echte Porsche 911 liefhebber en verzamelaar. Hij restaureert ze helemaal en voegt er ook altijd zijn persoonlijke details aan toe. Supergoed gefilmd ook, het toont echt waar de liefhebberij voor oldtimers allemaal om draait. Geniet ervan

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                        1984 BMW E28 520i
                        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• is idd prachtig filmpje! zeker voor de liefhebbers voor porsche,
                          ik dacht dat ik het gepost had maar blijkbaar zal het enkel de teaser zijn geweest die ik heb gegeven!

die sounds van z'n porsches

Comment

• idd, jij had de trailer gepost machtig he, die heeft nogal een leven! dat moet nogal een smile op je gezicht geven telkens je die deur naar zo'n garage opendoet
                            1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                            1984 BMW E28 520i
                            2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Ik vind het ook mooi hoe dat hij zijn collectie heeft kunnen uitbreiden. Urban Outlaw toont ook aan dat hij van 0% is begonnen. Respect!

Comment

• idd, een zalige film, veel respect voor die man
                                moet zalig zijn, om dag in dag uit met zo'n machines te mogen werken, creeëren,...

er staat ook een artikel over z'n RSR replica, die met die blauwe streep over z'n carroserie in RS Porsche Magazine van deze maand

Comment

• Zo herkenbaar

Comment

• Zalige kleine!

Comment

• Sorry dat ik misschien zo uit de lucht kom vallen, maar bestaat de GT3 al? Of is het altijd dat er eerst een cup versie komt en dan een straatversie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                        Sorry dat ik misschien zo uit de lucht kom vallen, maar bestaat de GT3 al? Of is het altijd dat er eerst een cup versie komt en dan een straatversie?
                                        GT3 is nog volop in testfase, maar hij komt er wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                          Sorry dat ik misschien zo uit de lucht kom vallen, maar bestaat de GT3 al? Of is het altijd dat er eerst een cup versie komt en dan een straatversie?
                                          normaal is het omgekeerd volgens mij maar is deze keer blijkbaar anders
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X