Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenMaar noem je jezelf dan ook een autoliefhebber?
Alsof je een halve detail-freak moet zijn om jezelf autoliefhebber te mogen noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenMaar noem je jezelf dan ook een autoliefhebber?Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenVreemd argument.
Alsof je een halve detail-freak moet zijn om jezelf autoliefhebber te mogen noemen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenVreemd argument.
Alsof je een halve detail-freak moet zijn om jezelf autoliefhebber te mogen noemen.
Ik was mijn auto's nooit zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten²²²
Ik was mijn auto's nooit zelf
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
De meeste zogenaamde autoliefhebbers hebben last van dwangneuroses, wat zich meestal uit in extreem veel wassen, poetsen, stofzuigen van hun auto.
Ik ben een auto liefhebber omdat ik autorijden leuk vind, ik koop geen auto om me helemaal wezenloos te wassen en poetsen aan zo'n ding, en al helemaal niet met de hand.
Een wasstraat doet het sneller en beter dan ik ooit zal doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDaar hebde een vrouw voor
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
ze moet maar eens durven!
Comment
-
raar dat dit nog niet eerder gepost is, maar dit is een kortfilm over Magnus Walker, een echte Porsche 911 liefhebber en verzamelaar. Hij restaureert ze helemaal en voegt er ook altijd zijn persoonlijke details aan toe. Supergoed gefilmd ook, het toont echt waar de liefhebberij voor oldtimers allemaal om draait. Geniet ervan
Comment
-
idd, jij had de trailer gepost machtig he, die heeft nogal een leven! dat moet nogal een smile op je gezicht geven telkens je die deur naar zo'n garage opendoet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenSorry dat ik misschien zo uit de lucht kom vallen, maar bestaat de GT3 al? Of is het altijd dat er eerst een cup versie komt en dan een straatversie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenSorry dat ik misschien zo uit de lucht kom vallen, maar bestaat de GT3 al? Of is het altijd dat er eerst een cup versie komt en dan een straatversie?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment