Volgens mijgeeft het een vertekend beeld en gaat hij niet dwars hoor. (Zie wielen?)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenTis gelijk ne afgebleekten
jammer dat er geen rode voor je zijn hé toere
Rode GT3 is ook goed hoor voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenaeropakket die erop zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVolgens mijgeeft het een vertekend beeld en gaat hij niet dwars hoor. (Zie wielen?)
Comment
-
Er is ook niemand van het publiek dat nog nakijkt. Veel 'show' was het dus niet. Ik denk ook dat 'm vrij normaal uit de bocht komt. Misschien lijkt het raar door de hoek waaruit deze foto genomen is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenidd, maar dan is het toch een vreemde hoek dat hij dan uit een bocht komt?
Ik denk dat hij gewoon van de curb terug naar rechts aant rijden is voor de volgende linkse bocht.
Maar de foto is wel verwarrend (en knap)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Nog wat foto's van de 9ff GT3RS
Biturbo Monster. by N.I.T.R.O, on Flickr
Biturbo Monster Vol.2 by N.I.T.R.O, on Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIs idd overdone, geef mij dan maar de gewone die is al zo goed!
voor mij zouden er geen mods of dergelijke moeten opkomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIs idd overdone, geef mij dan maar de gewone die is al zo goed!
voor mij zouden er geen mods of dergelijke moeten opkomen!
Ophanging kan je nog het meeste "winst" mee halen denk ik.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment