Die Flachbau op de vorige pagina is in feite de eerste 964 die ik (visueel gezien) kan smaken, om maar te zeggen dat smaken verschillen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHele mooie, eentje van de mooiere zelf .. maar ik ben niet overtuigd van een 997TT tov. een 996TT. Ik twijfel er niet aan dat het een betere/mooiere auto is. Maar het prijsverschil is voor dit exemplaar zelf makkelijk 35K. Als ik er dan een 3-tal jaar mee rijd, is dat 35K die ik zelf integraal kwijt speel.
Wetende dat een 996TT geweldig is om mee te rijden, neig ik eerder in die richting. Misschien kan die dan sneller vervangen worden, als de 997TT begint goedkoper te worden. Maar dat zijn dan zorgen voor later.
Alleen .. een goeie 996TT vinden met de juiste PCM .. geen sinecure.
Controleert u alstublieft of u de URL (webadres) goed heeft ingevoerd in uw browser. Indien deze fout zich voordeed tijdens uw bezoek aan onze site, terwijl dit niet zo had moeten zijn, dan stellen wij het op prijs dat u ons hiervan op de hoogte brengt. Gelieve in dit geval ons te contacteren en de foutmelding & URL door te geven. Contacteer ons hiervoor op info@garagevandenberghe.be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenBij Vincent? Ken je een goede advocaat? Je zal hem nodig hebben...
Turbo zelf ziet er goed uit .. maar je kan de PCM niet zien.
Kan dat trouwens overgebouwd worden? Matteus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenBij Vincent? Ken je een goede advocaat? Je zal hem nodig hebben...
Comment
-
Waarom is die PCM zo belangrijk? Je zit in een 996 hoe dan ook met een obsolete database want de laatste update voor PCM 2.0 is van 2008. Sindsdien heeft Porsche er geen nieuwe meer uitgebracht. Het klopt overigens niet dat het systeem identiek is aan dat van de eerste 997. Alle 987/997 hebben PCM 2.1 en dat is DVD-based tegenover CD-based voor de 2.0 (+ ook extra functies). Dus een simpele software-update won't do the trick.
Comment
-
En ik heb een goede advocaat ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn ik heb een goede advocaat ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenWaarom is die PCM zo belangrijk? Je zit in een 996 hoe dan ook met een obsolete database want de laatste update voor PCM 2.0 is van 2008. Sindsdien heeft Porsche er geen nieuwe meer uitgebracht. Het klopt overigens niet dat het systeem identiek is aan dat van de eerste 997. Alle 987/997 hebben PCM 2.1 en dat is DVD-based tegenover CD-based voor de 2.0 (+ ook extra functies). Dus een simpele software-update won't do the trick.
De PCM < 2.0 heeft een cassette speler!!
Comment
-
Daar kan ik inkomen Dan is alles vanaf bouwjaar sept. '02 goed.
PCM 1 First Generation (8 bit) - 1998 to Dec 2000 996/986 Boxster
PCM 1 Second Generation (16 Bit) - Jan 2001 to Aug 2002 996/986 Boxster
PCM 2.0 - Sept 02 onwards in 996/Boxster
PCM 2.0 - (CD Based) Cayenne introduction until Aug 2004
PCM 2.1 - (DVD Based) Cayenne Sept 2004 on, and all 987/997.
PCM 3.0 – 987/997 Gen 2 – Sept 2008 (MY2009) 0n
Die van hierboven bij VDB zal een randgeval zijn. Er staat bij 1/10/02, vermoedelijk is dat de datum van eerste inschrijving en is er veel kans dat het nog een PCM 1 zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBroederlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenGlen dat was nu ook eens een flatnose die ik niet eens kende. precies een kruising tussen 964, 993 en 928Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk heb nochtans al MY03's gezien met de cassette speler ook .. Ik dacht dat het vanaf MY03 was, maar de feiten-lijke logica ontsnapt mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
GT3 RS'en ooit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenGT3 is de max in every possible way ... maar GT2 is nog 100 miljard keer cooler ... qua looks toch. Ik heb met geen van beide al gereden ... Testrit met GT2RS is wel gepland in februari.
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment