Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, porscheforum-site ligt er even uit wegens werkzaamheden, normaal zou de link moeten blijven werken. Indien niet, tijdelijke link = http://zuffenhausenbastards.be/testforum
damn wat een verschil in breedte, lengte,... maar toch blijft het een zo karakteristieke wagen
ik zie alle modellen graag maar als ik tussen die twee moet kiezen zou ik toch de oudste kiezen.
Zo een oude 911 ziet er echt prachtig uit, zeker in de nieuwstaat zoals bovenstaande foto's.
Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord (die ook moderne Porsches hebben/rijden) dat het wauw-gevoel van een oude Porsche snel weggaat.
De huidige Porsches zijn gewoon zo goed, dat vele dat van een oude 911 ook verwachten.
Uiteraard moet je met een standaard 911, niet rijden zoals met een huidige 911. (Buiten die zotte race klaargemaakte 911's die je soms op Francorchamps ziet rondrijden )
Voor mij een 997.2 of 991. Zo een classic 911 is voor erbij.
Zo'n oude porsche zegt mij totaal niets eigenlijk.
doe mij maar een 997 MK.II GT3 of de huidige carrera S.
Mss nog een 993 om rustig eens mee te toeren.
de pdk is super, maar is een beetje een killer voor het pure rijplezier imo.
Ik denk daar juist het tegengesteld over, want :
- het laat jouw 2 handen op het stuur, waar ze behoren, zeker bij rap rijden
- het schakeld véééééééééééééééééééééél sneler dan een manueel
- het laat jouw concentreren op de belangrijkste zaken : de baan en het sturen
- geen "rode zone" gevaar...
En dan is er nog natuurlijk het groot plezier van het tegengesteld als rijden... de files en dat klote koppeling die je altijd moet induwen.
is het zelf schakelen, het in de hand houden van de auto niet veeeel leuker dan zo'n automaat zelf zijn ding laten doen?
voor mij toch wel. Dat is snel, enorm snel zo'n pdk maar toch het maakt het allemaal veel gemakkelijker voor de mensen.
Ik vind de pdk goed voor dagelijks verkeer, maar op circuit zou ik toch nog altijd liever zelf in de pot roeren.
De ene zal dat leuk vinden om overal supersnel door te knallen en maar "half" werk te moeten doen, ikzelf zou liever wat trager zijn maar wel meer plezier en meer gevoel hebben met de wagen.
Comment