Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten+1
997 blijft mijn favoriete Porsche, en dan nog liefst een 997 GTS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenJe link werkt niet (404)
Kan je deze wel zien: http://www.wheelindustry.com/gallery/porsche
Comment
-
Mijn link zou een grote versie (1600x1067) zichtbaar moeten maken, maar om de één of andere reden doet hij het niet op het moment dat ik hem hier plaats.
Comment
-
Ik ben op zoek naar banden voor onder de Porsche.
Bandenmaat is 245 35 R20 91 ZR(Y) - 295 30 R20 101 ZR(Y)
Iemand voorstellen van goei merken en plaatsen om ze te laten monteren? De banden moeten goed zijn voor daily use maar ook om eens op circuit te rijden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar banden voor onder de Porsche.
Iemand voorstellen van goei merken en plaatsen om ze te laten monteren? De banden moeten goed zijn voor daily use maar ook om eens op circuit te rijden.
De Michelin Pilot Super Sport".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar banden voor onder de Porsche.
Iemand voorstellen van goei merken en plaatsen om ze te laten monteren? De banden moeten goed zijn voor daily use maar ook om eens op circuit te rijden.
Ik denk dat er 2 in aanmerking kunnen komen :
Michelin Pilot Super Sport en Pirelli P Zero
Met voor mij een voorkeur voor de Michelin2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr is naar mijn mening maar één band die in aanmerking zou komen.
De Michelin Pilot Super Sport".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenen content van?
maar toch al veel gehoord dat dit een zeer goede sportieve band is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door butplug Bekijk BerichtenVoor mij een van de slechtere, het minste nat is dit een schaats onder je wagen .
Ik verkies dan ook de pirelli p zero rosso, veel beter , ongeveer zelfde levenduur ,en kwa prijs in elkaars buurt.
Wij hebben enkel ZEER positieve commentaar over michelin pilot super sport..
Zowel in de regen als het droge, trackdays,etc..
Ook mensen die hier GT3's rijden, rijden bijna even snelle tijden als met semi's
De limiet wordt ook veel beter aangekocht met die michelins. Echt een super band!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment