Oorspronkelijk geplaatst door butplug
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door butplug Bekijk BerichtenVoor mij een van de slechtere, het minste nat is dit een schaats onder je wagen .
Ik verkies dan ook de pirelli p zero rosso, veel beter , ongeveer zelfde levenduur ,en kwa prijs in elkaars buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door butplug Bekijk Berichtenhey tuure dat zijn mijn ervaringen met michelin, dus mijn mening dat mag toch van u he ?
als jij liever met deze banden rijd is dat voor mij ook goed hoor.
Redelijk agressief onze onbekend nieuwkomer met een verstopte anus
Hoeveel duizenden kilometers ervaring heb je met BEIDEN banden in deze specifieke maat op een Porsche?
Want zoals iedereen wel weet telt ervaring in een bepaalde type maat niet voor alle matte van het zelfde band, zeker in deze klasse... een band kan schitterend zijn in 17' en zéér slecht in een 19'.
Hier spreken we zelf van nog extremere maten.
De Michelin's krijgen overal top positief kritieken, want je niet kan zeggen van deze Pirelli's de laatste jaren.
Zeker op trackday smelten deze laatste als boter in een oven, en daar spreek ik wel van ervaring maar in 19'Last edited by blue8300; 19/02/2013, 18:15.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenRedelijk agressief onze onbekend nieuwkomers met een verstopte anus
Hoeveel duizenden kilometers ervaring heb je met BEIDEN banden in deze specifieke maat op een Porsche?
Want zoals iedereen wel weet telt ervaring in een bepaalde type maat niet voor alle matte van het zelfde band, zeker in deze klasse... een band kan schitterend zijn in 17' en zéér slecht in een 19'. Hier spreken we zelf van nog extremer maten.
De Michelin's krijgen overal top positief kritieken, want je niet kan zeggen van deze Pirelli's de laatste jaren.
Zeker op trackday smelten deze laatste als boter in een oven, en daar spreek ik wel van ervaring maar in 19'
die rubber pelde er of af op die trackday. lagen af fabriek op de 20" carrera S velgen.
Antwoord van de Porsche dealer was dat die banden en auto niet gemaakt zijn om trackdays mee te rijden
zelfde voorbeeld met mijn gewone banden, ik werd aangeraden om continental sportcontact banden te nemen. Ze gaan lang mee en hebben veel grip.
Bij mij dus niet. 20.000km en kan ze al bijna gaan vervangenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvan die pirelli's kan ik zeker beamen.
die rubber pelde er of af op die trackday. lagen af fabriek op de 20" carrera S velgen.
Antwoord van de Porsche dealer was dat die banden en auto niet gemaakt zijn om trackdays mee te rijden
zelfde voorbeeld met mijn gewone banden, ik werd aangeraden om continental sportcontact banden te nemen. Ze gaan lang mee en hebben veel grip.
Bij mij dus niet. 20.000km en kan ze al bijna gaan vervangen
Nu als je praat over track dat zou kunnen maar ik praat over algemeen gebruik en met die michelins voelde ik mij niet op het gemak .
@ 8300 Das niet aggressief bedoeld , zoals de swede hier zelf dikwijls zegt , dit is een forum waar je voor en tegenstanders hebt van een bepaald produkt , en een butplug ,verstopt niet dat kunde zo uit u kont trekken groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenRedelijk agressief onze onbekend nieuwkomer met een verstopte anus
Want zoals iedereen wel weet telt ervaring in een bepaalde type maat niet voor alle matte van het zelfde band, zeker in deze klasse... een band kan schitterend zijn in 17' en zéér slecht in een 19'.
Hier spreken we zelf van nog extremere maten.
Zeker op trackday smelten deze laatste als boter in een oven, en daar spreek ik wel van ervaring maar in 19'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOnder mijn M3 had ik Michelin PS2. Daar was ik toch zeer tevreden van.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
en een butplug ,verstopt niet dat kunde zo uit u kont trekken groetjes
Om nog even verder te gaan op de bandenkeuze. Pirelli weet gewoon dat ze zo snel slijten. Ze hebben nu zelfs een Silver label uitgebracht van de PZero's, die zouden 20% langer meegaan Ken uw product noemen ze dat
Comment
-
-
More about the car here.
Comment
Comment