Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDat staat hier gewoon in 't straat bij den tandtist.
Mooie mengeling van frans en nederlands zeg !!
Dentiste en tandarts wordt tandtist
Natuurlijk zou dentarts ook kunnen.2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenPlaatselijk dialect he, wat kan ik er aan doen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, dat is echt Kempisch. Den tandtist.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenOok in Gent zeggen ze dat hoor, en dat is niet in de Kempen.
Ik denk zelf dat "dentist" een beetje overal in belgie gebruikt wordtn, in het brugse of knokse ook bvb... maar tandtist had ik nog nooit gehoord.
Nu bon ja, wij zijn een beetje buiten het onderwerp2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet wordt wel zo uitgesproken: 'tantist'
on topic: ne Porschgggden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenEnkele rit betekend dat ik te voet terug moet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichtenjuist door de manuele bak moeilijk te verkopen.
Zou eerder denken dat 'turbo cabrio' het grootste probleem is.
Die liggen slechter in de markt dan coupé's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenGeen PDK en geen chrono, twee dingen die op een turbo zeker zouden moeten (voor mij toch). Wel weinig kilometers maar juist door de manuele bak moeilijk te verkopen.
Zal heel moeilijk zijn om iemand te vinden die daar 100k wil voor neertellen aan een niet-Porsche dealer.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenneen, je VISA meedoen en buitenstappen met de laatste nieuwe 991 uit de toonzaal ;-) !!!
Comment
-
Moest ik ooit het budget hebben om een auto te kopen voor dezelfde prijs van 991 waar ik eens mee rondrijdt, koop ik me toch iets anders/nog leukers..
De 991 is super en echt retesnel, maar het is een blijft een auto die je overal ziet..BMW X5 45e
Comment
-
Ik ben al verzot op het model sinds ik kan herinneren en dat gaat er blijkbaar niet uit. Persoonlijk gaat het bij mij niet om de exclusiviteit maar eerder om de auto waar ik super fan van ben. Al rijdt iedereen er mee, dan nog wil ik er eentje.
Het budget hebben is één ding maar het nog kunnen verantwoorden om zoveel geld uit te geven aan een auto, is een ander ding.
Wat zou jij dan kopen, kefkie?
Comment
-
Als je er zo zot van staat, zou ik niet twijfelen, je zal er zeker niet door teleurgesteld worden.
Opweg naar Zandvoort zet je de pdk in D, sportuitlaat dicht en gewoon cruisen als gelijk welke andere normale auto.
Kom je daar aan, zet sportplus op, uitlaat open, esp af en ge knalt daar rondjes mee gelijk een halve zot.
Na een dagje spelen zet je alles terug op normaal en ge rijdt comfortabel terug naar huis.
Ik denk niet dat er veel andere sportwagens dit kunnen nadoen.
Die auto wordt door mij af en toe gebruikt als daily (+- 1.000/week) en dat gaat allemaal probleemloos.
Zelf zou ik voor de prijs van dat model (+-140k) neigen naar een ferrari 430 scuderia of 360 challenge stradale.
Zijn imo mooier, klinken een pak beter en rijden ook weer super goed.
plus het is een ferrariBMW X5 45e
Comment
Comment