Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, Ferrari is knap maar die wagens zeggen me eigenlijk -om zelf te hebben- totaal niks. Straf hé!. Kan er ook niks aan doen. En er zijn maar bepaalde modellen van Porsche dat me interesseert. De 365B, de originele 911 en liefst de 930. Zeker gene 964 en absoluut geen 996. De 997 S en hoger en de 991 natuurlijk. Ik geraak ook een beetje geïnteresseerd in de nieuwe Cayman.
Tja, Ferrari is knap maar die wagens zeggen me eigenlijk -om zelf te hebben- totaal niks. Straf hé!. Kan er ook niks aan doen. En er zijn maar bepaalde modellen van Porsche dat me interesseert. De 365B, de originele 911 en liefst de 930. Zeker gene 964 en absoluut geen 996. De 997 S en hoger en de 991 natuurlijk. Ik geraak ook een beetje geïnteresseerd in de nieuwe Cayman.
Misschien wel, ja. Nog vergeten te vermelden dat ik totaal geen cabriolet wil, ook al zijn de cabriolets van Porsche wreed knap. Toch zeker met een hard top.
Met het volgende ben ik waarschijnlijk een uitzondering maar een turbo interesseert me totaal niet omwille van de turbo inlaten voor de achterwielen. Deze turbo inlaten breken de mooie lijn van de Porsche volledig af. Ook zijn de standaard bumpers van een turbo veel te druk naar mijn goesting. Dus ook de luchtinlaten bij de Cayman vind ik persoonlijk een afbraak van de lijn van deze Porsche.
Comment