Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en het verhaal gaat voor.

auto is nog altijd niet klaar

eerst was het een stom lekje in een of ander darmpje. Dat zou op 2 dagen klaar zijn.

we zijn nu een week verder en de kleppen lekken die in augustus door pck zijn vervangen geweest als terugroepactie.

nu hopen ze deze voor donderdag af te hebben.
    BMW X5 45e

Comment

• Aiai, dat zou toch allemaal niet mogen op zo'n dure wagen. Hier in 't dorp is er een boekhouder die één van de eerste 991 S'en heeft. Hij heeft ook al weel wat in de garage gestaan met z'n wagen. Ik hoop dat ik meer geluk heb met m'n occassie krel dat ik nu gekocht heb.
      Ik heb in 1997 een tweedehands 964 Carrera 2 gekocht. Deze wagen was van een eerste eigenaar, van bouwjaar 1991, en had 68k km. Aangezien ik deze wagen particulier had gekocht was er dus ook geen garantie. Na 2 weken stond ik al in de garage met dat ding met defecte starter. Effe later was er een probleem met de pedalen, en nog effe later was de airco stuk. Ook de koppeling heb ik moeten laten vervangen. Toen de airco stuk was had de wagen ook een groot onderhoud nodig. Ik heb toen eerst een prijsofferte gevraagd en viel toen bijna achterover van de prijs. Ik had op dat moment een kandidaat-koper. Deze man was een fervent Porsche verzamelaar en had nog geen 964. Hij vond die van mij zeer knap (Uni-zwart + Cup-addenda (velgen en spiegels) + RUF uitlaat + heel veel opties), en heeft de wagen dan ook gekocht. Hij heeft deze wagen nu nog steeds en rijdt er zelden of nooit mee.
      Ik hoop dat ik niet weer zo'n miserie heb, want dan koop ik nooit nog een Porsche.
      Ondertussen heb ik een goede ervaring gehad met een BMW (E93) M3. Dat was ook één van de eersten met DKG bak. Buiten een nieuwe programmering van de sturing van de versnellingsbak heeft deze wagen, buiten z'n normaal onderhoud, geen enkele keer de garage gezien.
      Voor de prijs die ik nu betaal voor een bijna 4 jaar oude Porsche van een oud model, heb ik bijna een vonkelnieuwe M4. Enkel, zo'n 911 is gewoon anders.
      Last edited by BMWMB; 31/12/2013, 14:06.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Je mag best wat reviews van je 997 maken zoals bovengeplaatste owner video.
        Hopelijk kan je er snel mee rondcruisen.
        Ik heb ook lang getwijfeld voor Porsche cabrio, maar ga uiteindelijk toch mijn Mercedesverstand volgen.
        IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Onlangs in een porsche garage geweest voor de ophaling van de wagen in herstelling,
            ik heb hier gezien dat deze mentaliteit in deze garage echt ondermaats is..
            We hebben er een half uur staan wachten,, niemand heeft ons verder geholpen,,

Er zijn in totaal 4 mensen ons gepasseerd, die keken ons aan en liepen gewoon verder.

Heb in 2 wagens gaat zitten, om te hopen dat dan iemand van de verkoop ons dan ging verder helpen,

Oké de ene receptionist was bezig, er zat nog iemand naast die ons gewoon zat aan te kijken en voor de rest geen moeite deed om ons verder te helpen.

Na een half uur werden we toch verder geholpen, bijna geen uitleg gekregen welke onderdelen die in garantie vervangen werden, heb ik hier extra om gevraagd, zij hij gewoon hetzelfde.

Ik werk zelf in een Audi garage en dacht toch dan porsche meer klantengericht was ed..

Dit is me echt tegengevallen amai..

Comment

• Bij sommige Porsche-dealers moet je blij zijn dat je er een auto MAG kopen
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik vond da echt schandalig,,

Als ik zie welke regels er bij Audi worden opgelegd,, en er toch vanuit ga dat een Porscherijder/klant meer eisender is dat een Audi klant, misschien is dit kort door de bocht maar toch

Comment

• Dat is ook schandalig.
                  Maar Porsche heeft klanten genoeg (productie kan nu al niet volgen) dank zij de verdieseling van hun gamma.
                  Dus komen ze er mee weg...for now
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten

Als ik zie welke regels er bij Audi worden opgelegd
                    Audi heeft nochtans ook niet de beste reputatie qua klantvriendelijkheid. Misschien is dat niet zo in de garage waar jij werkt.
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                      Audi heeft nochtans ook niet de beste reputatie qua klantvriendelijkheid. Misschien is dat niet zo in de garage waar jij werkt.
                      Ging het ook juist zeggen.
                      In 2009 ging ik mee met een vriend gaan kijken voor een Rs.
                      Na de toonzaal van binnen en van buiten gezien te hebben toch zelf even gaan vragen voor wat hulp.
                      Gelieve een beetje geduld te hebben was hun antwoord en we waren de enige klanten.
                      Toen ze na wat giechelen toch kwamen heeft hij gevraagd hoeveel winst ze zouden maken op de verkoop van een Rs 4 /6 en dat ze dit dan op hun buik konden schrijven.
                      Antwoord dienen onnozelaar niet dat als hij zo een wagen elders koopt ze toch via hun geleverd werden.

Bij Porsche was het niet veel beter want daar heeft hij geroepen of hij eerst zijn kostuum moest gaan aandoen om geholpen te worden.
                      Hij heeft er zich dan wel ene gekocht.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja erg vriendelijk waren ze er niet. Zelfs de verkopers toen bij aankoop waren alles behalve vriendelijk. Djeezes.

oke ik ben 24 en geen normale porsche rijder maar ik stond zelfs heel opelijk met de autopapieren van hunne vervangwagen te zwaaien en dat negeerde ze zelfs.

service van de mensen van knokke was wel 100x beter imo.
                        BMW X5 45e

Comment

• Ja ok.. tis overal ni hetzelfde natuurlijk.. maar toch.. ik denk inderdaad da het niet overal goed/slecht kan gaan eh..

Comment

• Porsche dealer in Knokke is idd super, 2 jonge gasten die binnenkomen en toch met respect behandeld.

Comment

• Comment

• Over de receptionisten van de dealer in Geel valt anders ook niet te klagen wat mij betreft. Vriendelijk, goed op hoogte van de uitgevoerde werkzaamheden, ook een basis autotechnische kennis. En als je nadien nog diepgaandere info vraagt over de uitgevoerde werkzaamheden wordt de mechanieker erbij gehaald die aan je wagen gewerkt heeft en weet je ineens alles. Zeker niet te klagen van de dienst naverkoop daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Ja erg vriendelijk waren ze er niet. Zelfs de verkopers toen bij aankoop waren alles behalve vriendelijk. Djeezes.

oke ik ben 24 en geen normale porsche rijder maar ik stond zelfs heel opelijk met de autopapieren van hunne vervangwagen te zwaaien en dat negeerde ze zelfs.

service van de mensen van knokke was wel 100x beter imo.
                                  Ik ken dat type van mens ... ze verkopen toch wel Porsche dus wie ben jij wel ... met dat type veeg ik me gat af Respect voor elkaar is het belangrijkste dat er is , zeker voor een verkoper ... maar sorry voor deze types kan ik geen respect opbrengen
                                  Last edited by ; 03/01/2014, 22:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                    Over de receptionisten van de dealer in Geel valt anders ook niet te klagen wat mij betreft. Vriendelijk, goed op hoogte van de uitgevoerde werkzaamheden, ook een basis autotechnische kennis. En als je nadien nog diepgaandere info vraagt over de uitgevoerde werkzaamheden wordt de mechanieker erbij gehaald die aan je wagen gewerkt heeft en weet je ineens alles. Zeker niet te klagen van de dienst naverkoop daar.
                                    Zo hoort het ... MOOI !

Comment

• Comment

• Comment

• image.jpg

Comment

Working...
                                          X