Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net na de wax-it kuur van 3j terug:

Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

• Comment

• Magnifiek, zo'n eenvoudige lijnen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
          net na de wax-it kuur van 3j terug:

Comment

Herinner me 't ritje Fôle alsof 't gisteren was. Wat een kar. Verbluffend vond ik vooral 't feit dat 'ie uiteindelijk voor zo'n strakke auto te zijn, erg op z'n gemak was bij 't curbstones pakken. Oké, ik weet ook wel dat een piloot die daar niet mee overweg kan snel grasmachine gaat spelen dan, dus kudos voor den driver, maar toch: ding leek me minder te stockeren over curbs dan veel (moderne) sportwagens waar 'k mee meereed. Opvallend!

En ik kan me maar niet van 't idee ontdoen dat zoiets écht is wat ik zoek. Het hoeft niet sneller dan dat, maar het moet wel zo puur als dat. Ik heb er maar 't raden naar maar het lijkt me dat een 997 GT3 daarmee vergeleken een zware patat is, en dat je inzake feedback bij zo'n 964 RS nog 'n trapje hoger staat dan bij een modernere auto.

I just loved it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Foto gekregen van ne maat van mij:

Van diene witte: Ik ken de eigenaar....

Comment

• Gij ook of wa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                  Magnifiek, zo'n eenvoudige lijnen!
                  Zalig he, ik blijf deze foto knap vinden.. modern-klassiek
                  Geen LED-lichten en al de moderne troep.. gewoon zijn eenvoudige lijnen, schitterend

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Is dat al 3 jaar geleden?!? Wow, de tijd vliegt !

Wat een kar toch

Comment

vette waggie mich

komje in april nog gzlg naar domenico,s feestje net als vorig jaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                        vette waggie mich

komje in april nog gzlg naar domenico,s feestje net als vorig jaar ?
                        Kan men ergens een woordenboek kopen van de taal die jij spreekt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                          Op Belgische platen?
                          Zonder nummerplaten, maar hij was wel al verkocht..
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• Zou niet misstaan in uw collectie, zo'n classic.

Comment

• knap hé!!! love it! .... ook al staat deze gele in de RS-look en is't ni origineel... 't is en blijft stunning lookin'
                                Porsche 996 GT3 RS
                                Porsche 964 RS
                                BMW ///M3 e30
                                Mercedes c250 CDI AMG
                                www.flamebox.be

Comment

knap hé!!! love it! .... ook al staat deze gele in de RS-look en is't ni origineel... 't is en blijft stunning lookin'
                                  Jep! Maar er zijn enorm veel van die classics die (licht) aangepast worden. Van deze hieronder was ik helemaal weg... Is een 911T omgebouwd naar ST-look. Motorisch waarschijnlijk ook klein beetje aangepakt, al weet ik dat niet meer precies.
                                  Zoals die wagen erbij stond -> AF. Knapste oude 911 die ik gezien heb. Zeker in het zilver met een paar subtiele details en stickers.
                                  Om van dat geluid nog maar te zwijgen.

Helaas heb ik niet meer foto's, had beter nog wat snapshots rondom genomen.

Comment

• topwagen glenn!!! jammer genoeg kosten zulke projecten een bom geld
                                    Porsche 996 GT3 RS
                                    Porsche 964 RS
                                    BMW ///M3 e30
                                    Mercedes c250 CDI AMG
                                    www.flamebox.be

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

topwagen glenn!!! jammer genoeg kosten zulke projecten een bom geld
                                        Hier zijn er nog 2 heel propere "R-gruppe"'n. Ik heb die oranje al gezien/gehoord en zelf 5 (vrij bezadigde) rondjes mee gereden op Abbeville-> formidabelastisch, maar wel geen enkel referentiepunt als je uit een moderne Porsche komt ;-)

Heb uiteindelijk beslist van hem niet te kopen want die is zo ingrijpend gewijzigd dat je enkel op O-platen kunt rijden en die beperkingen op het rijden daarmee vind ik toch te groot. En echt goedkoop is het natuurlijk ook niet te noemen.

Die bruine (upgraded to 2.7 spec) is nog een stukje cooler en echt wel concours-standaard, maar ook een stuk duurder.

Alle foto's en gedetailleerde omschrijving vind je op http://www.911motorsport.be/carsforsale.html

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                        2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                        2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                        2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                        2013 Nissan Leaf (daily)
                                        1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

Working...
                                        X