Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Herinner me 't ritje Fôle alsof 't gisteren was. Wat een kar. Verbluffend vond ik vooral 't feit dat 'ie uiteindelijk voor zo'n strakke auto te zijn, erg op z'n gemak was bij 't curbstones pakken. Oké, ik weet ook wel dat een piloot die daar niet mee overweg kan snel grasmachine gaat spelen dan, dus kudos voor den driver, maar toch: ding leek me minder te stockeren over curbs dan veel (moderne) sportwagens waar 'k mee meereed. Opvallend!
En ik kan me maar niet van 't idee ontdoen dat zoiets écht is wat ik zoek. Het hoeft niet sneller dan dat, maar het moet wel zo puur als dat. Ik heb er maar 't raden naar maar het lijkt me dat een 997 GT3 daarmee vergeleken een zware patat is, en dat je inzake feedback bij zo'n 964 RS nog 'n trapje hoger staat dan bij een modernere auto.
knap hé!!! love it! .... ook al staat deze gele in de RS-look en is't ni origineel... 't is en blijft stunning lookin'
Jep! Maar er zijn enorm veel van die classics die (licht) aangepast worden. Van deze hieronder was ik helemaal weg... Is een 911T omgebouwd naar ST-look. Motorisch waarschijnlijk ook klein beetje aangepakt, al weet ik dat niet meer precies.
Zoals die wagen erbij stond -> AF. Knapste oude 911 die ik gezien heb. Zeker in het zilver met een paar subtiele details en stickers.
Om van dat geluid nog maar te zwijgen.
Helaas heb ik niet meer foto's, had beter nog wat snapshots rondom genomen.
topwagen glenn!!! jammer genoeg kosten zulke projecten een bom geld
Hier zijn er nog 2 heel propere "R-gruppe"'n. Ik heb die oranje al gezien/gehoord en zelf 5 (vrij bezadigde) rondjes mee gereden op Abbeville-> formidabelastisch, maar wel geen enkel referentiepunt als je uit een moderne Porsche komt ;-)
Heb uiteindelijk beslist van hem niet te kopen want die is zo ingrijpend gewijzigd dat je enkel op O-platen kunt rijden en die beperkingen op het rijden daarmee vind ik toch te groot. En echt goedkoop is het natuurlijk ook niet te noemen.
Die bruine (upgraded to 2.7 spec) is nog een stukje cooler en echt wel concours-standaard, maar ook een stuk duurder.
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment