net na de wax-it kuur van 3j terug:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtennet na de wax-it kuur van 3j terug:
En ik kan me maar niet van 't idee ontdoen dat zoiets écht is wat ik zoek. Het hoeft niet sneller dan dat, maar het moet wel zo puur als dat. Ik heb er maar 't raden naar maar het lijkt me dat een 997 GT3 daarmee vergeleken een zware patat is, en dat je inzake feedback bij zo'n 964 RS nog 'n trapje hoger staat dan bij een modernere auto.
I just loved it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenFoto gekregen van ne maat van mij:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenMagnifiek, zo'n eenvoudige lijnen!
Geen LED-lichten en al de moderne troep.. gewoon zijn eenvoudige lijnen, schitterend
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtennet na de wax-it kuur van 3j terug:
Wat een kar toch
Comment
-
vette waggie mich
komje in april nog gzlg naar domenico,s feestje net als vorig jaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenvette waggie mich
komje in april nog gzlg naar domenico,s feestje net als vorig jaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenOp Belgische platen?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenknap hé!!! love it! .... ook al staat deze gele in de RS-look en is't ni origineel... 't is en blijft stunning lookin'
Zoals die wagen erbij stond -> AF. Knapste oude 911 die ik gezien heb. Zeker in het zilver met een paar subtiele details en stickers.
Om van dat geluid nog maar te zwijgen.
Helaas heb ik niet meer foto's, had beter nog wat snapshots rondom genomen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtentopwagen glenn!!! jammer genoeg kosten zulke projecten een bom geld
Heb uiteindelijk beslist van hem niet te kopen want die is zo ingrijpend gewijzigd dat je enkel op O-platen kunt rijden en die beperkingen op het rijden daarmee vind ik toch te groot. En echt goedkoop is het natuurlijk ook niet te noemen.
Die bruine (upgraded to 2.7 spec) is nog een stukje cooler en echt wel concours-standaard, maar ook een stuk duurder.
Alle foto's en gedetailleerde omschrijving vind je op http://www.911motorsport.be/carsforsale.html
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
Comment