Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij graag een 981 Cayman GTS in GT Silver met keramische remmen en zwarte kuipzetels met gele gordels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Voor mij graag een 981 Cayman GTS in GT Silver met keramische remmen en zwarte kuipzetels met gele gordels.
      Ongeveer

Comment

• Ja. Denk hierbij nu nog de keramische (gele) remmen = perfectie!

Comment

Ja. Denk hierbij nu nog de keramische (gele) remmen = perfectie!
          Ja, was aan het zoeken maar vond er geen foto van

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichten
                Wat kost zo een retro conversie ? Kan je later je wagen nog terug in originele staat zetten ?
                Singer = maatwerk, je kan zo gek doen als je wil, sommige mensen betalen meer dan voor een NIEUWE 991 !

en terug origineel is toch geen vraag? een aantal wagens vertrekken gewoon van een wagen die niet meer op de weg kan door ... dus op dat moment kies je gewoon hoe deze terug moet opgebouwd worden, niet om later nog eens aan te passen, een Singer is een uniek stuk deze ga je daarna toch niet "weggooien" ?

Comment

• Passen de "accordion" bumpers van een eerste generatie 911 niet rechtstreeks (zonder aanpassingen) op een 964?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    Singer = maatwerk, je kan zo gek doen als je wil, sommige mensen betalen meer dan voor een NIEUWE 991 !
                    Een Singer is idd een kunstwerk op wielen. Een basismodel met basismotor zonder opties was iets van een $200.000. Dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichten
                      Luxury4play

Ik moet u wel effe waarschuwen. Als je deze tread wil lezen neem je best 3dagen verlof, + liters koffie? want dit is echt verslavende stuff.

Je bent gewaarschuwd :-)
                      daar neem ik tijd voor, bedankt!

Comment

• Fak fak fak!

Comment

Fak fak fak!
                          En er zit tenminste een handbak in, in plaats van die automatic sh#t.
                          Last edited by ; 01/06/2014, 13:36.

Comment

Fak fak fak!

Pfff

Comment

• Mooie kleur dit.
                              Porsche Boxster by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                En er zit tenminste een handbak in, in plaats van die automatic sh#t.
                                Je moet eerst eens met een PDK gereden hebben voor zoiets doms te zeggen.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                                  Mooie kleur dit.
                                  Porsche Boxster by poolhaas1, on Flickr
                                  Lijkt mij Aqua Blue te zijn. Echt een mooi kleur. Nu vervangen door Saphire Blue.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Denk het ook, bij zowat alle reviews zijn ze er enorm lovend over. Zelf nog niet mee mogen rijden, maar zal toch niet slecht zijn.
                                    True, een manuele bak is misschien wat meer "drivers" georiënteerd, maar qua efficiëntie kan niets op tegen die PDK.

Comment

• Dubbele koppeling of automaat is plezant rijden als er een pook op de middenconsole staat waarbij de + (opschakelen) naar achter trekken is en - (terugschakelen) naar voren duwen is.
                                      De Alfa 4C heeft geen pook, enkel schakel flippers achter het stuur. Dit was absoluut niet zo plezant rijden als de Jaguar F-type met een pook, opschakelen en terugschakelen zoals ik het graag heb, met een automaat.

Een Porsche met PDK is waarschijnlijk wreed te moeite om met te rijden. Aan de andere kant blijft een manuele bak een meer "betrokken" manier van rijden. Je moet er meer voor doen om te rijden, snap ge 't wa ik bedoel?

Hoe rijdt de tiptronic van Porsche eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        +1 spel rijd fantastisch
                                        en hoe dat slaat in sport plus bangelijk, volgens mij heeft bevrozen man nog nooit met ne Porsche gereden
                                        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Cayenne in Gulf-jasje gezien:

Niet zichtbaar op de foto, maar had 4 uitlaten. Nummerplaat was PRSCH.

Comment

Working...
                                          X