Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De vraag is, wat heb je het liefst in je garage staan... Ik zou het niet zo'n vanzelfsprekende keuze vinden.
echt?... tot je zelf voor de keuze staat... je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Wedden dat je toch voor de moderne auto kiest? Heb je daarnaast nog es budget over, dan zie ik u inderdaad nog zo'n oldie bijkopen
Trouwens Porker: vergeet niet dat ouwe auto's maar al te vaak "nice to look at, but shit to drive" zijn hé... da's goed voor es occasioneel, maar van een GT3 heb je 100 keer meer plezier
Trouwens Porker: vergeet niet dat ouwe auto's maar al te vaak "nice to look at, but shit to drive" zijn hé... da's goed voor es occasioneel, maar van een GT3 heb je 100 keer meer plezier
Akkoord, maar zo'n modern opgevatte oldie is een ander verhaal denk ik? Tenslotte als stijfheid, ophanging, remmen, ... allemaal up-to-date zijn kan dat toch bezwaarlijk 'shit to drive' zijn?
Akkoord, maar zo'n modern opgevatte oldie is een ander verhaal denk ik? Tenslotte als stijfheid, ophanging, remmen, ... allemaal up-to-date zijn kan dat toch bezwaarlijk 'shit to drive' zijn?
boite is grootste storende factor... ga maar es een 3.2 met 915 bak rijden
Comment