Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten@drknauf, volgens mij komt de 4.0 niet standaard met een Akrapovic.
de uitlaat die van af de 997gt3rs 4.0 zit is standaard geleverd met 1 akropovitsch titanium uitlaat , dus aan porsche geleverd door akropovitsch gebouwd voor porsche in opdracht van porsche (zit geen akro logo op de uitlaat)
dat er mensen zijn die de standaard geleverde titanium uitlaat niet vet genoeg vinden klinken kunnen bij akro eventueel en nog dikker klinkende akro laten monteren ! (daar zit wel akro logo in/uit gestanced)
de nieuwe 991gt3 zijn sowieso standaard al geleverd met titanium akro uitlaten heb ik mij vanmiddag uit laten leggen !
greetz DrKnauf ciao
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenvanmiddag bij porsche zelf geïnformeerd
de uitlaat die van af de 997gt3rs 4.0 zit is standaard geleverd met 1 akropovitsch titanium uitlaat , dus aan porsche geleverd door akropovitsch gebouwd voor porsche in opdracht van porsche (zit geen akro logo op de uitlaat)
dat er mensen zijn die de standaard geleverde titanium uitlaat niet vet genoeg vinden klinken kunnen bij akro eventueel en nog dikker klinkende akro laten monteren ! (daar zit wel akro logo in/uit gestanced)
de nieuwe 991gt3 zijn sowieso standaard al geleverd met titanium akro uitlaten heb ik mij vanmiddag uit laten leggen !
greetz DrKnauf ciao
.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenwaarom heb ik bij de foto's van dr knauf altijd de indruk dat er heel wat van de gelijknamige zakjes voor en achter zijn ingeladen ?
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenWeer wat bijgeleerd, thanks voor de info.
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDik! Iemand een idee welk kleur dat is?
Comment
-
Er zijn twee dingen die mij pijn doen.
1) Wreed knappe makses zien en ze niet kunnen krijgen.
2) Porsches 911 modellen zien en ze niet kunnen krijgen.
EDIT: ik mag zelfs met geen één van beiden 'rijden'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDik! Iemand een idee welk kleur dat is?
Comment
Comment