Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Op foto ziet zo een Cayman er altijd prachtig uit maar als ik een Cayman in het echt zie, vind ik er niks aan.

    No instult intended.
    Smaken verschillen gelukkig ,anders zou het in het leven maar saai zijn. En deze Cayman was betaalbaar voor mij en voldeed aan al mijn wensen. Dus geen 911.
    Trouwens,ergens op youtube staat een interview met een Amerikaanse preparateur over de cayman en 911 en hun concept. De 911 is DE wagen ,steeds boven de cayman . Maar als ze puur vragen welk de ideale wagen is ,moet hij tegen zijn zin toegeven dat een middenmotor beter is dan het concept van de 911. Op het einde zegt hij zelf dat als Porsche nu moest beginnen van 0 aan een 911 ,de wagen een middenmotor zou hebben.
    De 911 is iconisch en brengt Porsche mooi geld op maar eigenlijk zou de wagen moeten gebouwd zijn met middenmotor.Check alle supermerken en F1: middenmotor rules altijd.
    Maar ze gaan hun geldkoe toch niet afvallen ,zeker. Dus ieder zijn mening en smaak maar alscde cayman een motor moest hebben als een 911 dan was de 911 gedegradeerd .
    Last edited by Dachero; 13/01/2015, 23:16.
    ik ben geen twijfelaar
    allez ik denk dat toch

    Comment


    • Ja, elke autojournalist zegt dat de Cayman de betere auto is, die plezanter rijdt. Het gaat om het model. De 911 heeft iets dat ik prachtig vind. De Cayman mist dit. De luchtinlaten bij de Cayman verbrodden de lijn van de wagen. Zo ook bij de 911 turbo. De luchtinlaten van de 911 turbo doen afbraak aan de lijn van de 911. Trouwens niet alle 911'en zijn in mijn ogen knappe wagens. Vooral de 964 en de 996 vind ik lelijke auto's.

      De Cayman gaat een motor hebben zoals de 911, namelijk de Cayman GT3 of is het de Cayman GT4.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        , enige dat ik zou veranderen is kleur, ik zou voor een ander grijs gaan: Rodium Silver metallic

        Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
        allez dan: Cayman S 2007 handgeschakeld met aero-kit/Bixenon/sportuitlaat met kleppen/short-shifter/Carrera sportvelgen 19"/verwarmde zetels/auto airco/adaptieve sportzetels/lederen interieur /Porsche soundsystem/Porsche comm management en nog wat andere kleine prullen
        Short-shifter

        Comment


        • PORSCHE Lovers

          Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          , enige dat ik zou veranderen is kleur, ik zou voor een ander grijs gaan: Rodium Silver metallic



          Short-shifter
          Dit lijkt toch heel sterk op rhodium als je het mij vraagt ! Ik ben bijna zeker dat het dat ook is

          De nieuwe Cayman is een pak knapper dan het vorige model. De Gt4 vind ik trouwens heel knap
          Last edited by Jokke_vlo; 14/01/2015, 08:44.

          Comment


          • De vitrine bij Carrera motors .....



            Comment


            • zelfde zwarte accenten zou ik hem nemen in een diep blauw.. azurietblauw fzo.. (cayman gts )

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                De vitrine bij Carrera motors .....



                Het is deze kleur, die ik bedoel. is toch rhodium?

                kan zijn door het sterke licht dat het op die cayman veel lichter toont?

                Comment


                • PORSCHE Lovers

                  Nee dit is GT zilver

                  Rhodium heeft een blauwe hue
                  GT zilver bruine hue

                  Comment


                  • En zonder zeveren, zagen of pochen!
                    De grote vraag in het 991 gebeuren is :

                    - 991 targa 4 GTS (full option ongeveer een 180.000 euro, leveringstermijn beloofd minder dan 4 maanden)
                    - 991 turbo S (toonzaalmodel aan 208.000 euro, direct leverbaar)
                    - wachten op de facelift (en dan ineens een propere full option daily nemen)

                    Of het houden bij de huidige daily (panamera E-hybrid) en misschien naar de Italiaanse koe gaan informeren?

                    Comment


                    • Toch wreed knap die 991 GTS.

                      Comment


                      • Waarom allemaal 4wd wagens ? Geen Porsche die zaliger rijdt en meer rijplezier geeft dan de rwd versies imo

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                          En zonder zeveren, zagen of pochen!
                          De grote vraag in het 991 gebeuren is :

                          - 991 targa 4 GTS (full option ongeveer een 180.000 euro, leveringstermijn beloofd minder dan 4 maanden)
                          - 991 turbo S (toonzaalmodel aan 208.000 euro, direct leverbaar)
                          - wachten op de facelift (en dan ineens een propere full option daily nemen)

                          Of het houden bij de huidige daily (panamera E-hybrid) en misschien naar de Italiaanse koe gaan informeren?

                          Italiaan aub.


                          voor 200k koop ik mij liever een ferrari dan een "zoveelste" porsche imo

                          Langs de andere kant is een Turbo S wel een prachtige auto
                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Waarom allemaal 4wd wagens ? Geen Porsche die zaliger rijdt en meer rijplezier geeft dan de rwd versies imo

                            Vind ik ook.
                            BMW X5 45e

                            Comment


                            • 4WD is zelfs niet echt nodig hier in België. Buiten de GTS en de GT3 modellen heeft een 4WD voor mij persoonlijk één voordeel, namelijk een bredere kont. De GTS is daarom de ideale Porsche. Een RWD met de bredere kont (achterwerk, billen of wat dan ook) van een 4WD Porsche.

                              Comment


                              • En een 991 GTS rwd kunt ge krijgen met een 90L tank.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                  Nee dit is GT zilver

                                  Rhodium heeft een blauwe hue
                                  GT zilver bruine hue
                                  Wat heb je gekocht? zag iets verschijnen op Porscheforum.be

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Italiaan aub.


                                    voor 200k koop ik mij liever een ferrari dan een "zoveelste" porsche imo

                                    Langs de andere kant is een Turbo S wel een prachtige auto
                                    Hangt er vanaf voor wat hij moet dienen, als je een rijderskar wilt waar je km's mee kan afmalen zonder een Touring/VAB abonnement laat je die Ferrari's al best achterwege

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                      Hangt er vanaf voor wat hij moet dienen, als je een rijderskar wilt waar je km's mee kan afmalen zonder een Touring/VAB abonnement laat je die Ferrari's al best achterwege
                                      Ben ik nog niet zo zeker van, Ferrari's zijn serieus verbeterd qua betrouwbaarheid.
                                      Klant van mij rijdt een 458 als daily. Doet er 40k/jaar mee.

                                      en het is niet dat bij Porsche alles rozengeur en manenschijn is


                                      Panne 4 van de 6 op 2 jr tijd:

                                      Last edited by kefkie; 14/01/2015, 13:11.
                                      BMW X5 45e

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ben ik nog niet zo zeker van, Ferrari's zijn serieus verbeterd qua betrouwbaarheid.
                                        Klant van mij rijdt een 458 als daily. Doet er 40k/jaar mee.

                                        en het is niet dat bij Porsche alles rozengeur en manenschijn is


                                        Panne 4 van de 6 op 2 jr tijd:

                                        Alle gt3 s die terug geroepen werden omdat ze in brand vlogen is ook een voorbeeld natuurlijk. Een Ferrari met problemen haalt gewoon sneller het nieuws dan een Porsche.

                                        Comment


                                        • @Darkwing duck: Ja, een terugroepactie is nog iets anders dan in panne vallen hé. Anders kan je de gazet van morgen vullen met alle Duitse merken..

                                          Kefkie, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
                                          De 2 Porsches die hier gelopen hebben waren beide erg betrouwbare wagens waar nooit een sleutel opgestaan heeft. Terwijl 1 daarvan met de zogenaamde "plof"motor zat.
                                          De mensen die ik ken(o.a. van de supercarclub) die beweren dat als er iets in de brokken deelt het 8/10 een Ferrari is...
                                          Zie ook james may die eens z'n eigen 458 beschreef..

                                          Er zijn ook meer modellen dan enkel die 458 .
                                          Last edited by Jan; 14/01/2015, 13:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X