Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren heb ik een 30year anniversary 911 gezien, enig idee van de oplage hiervan?
    40 en 50year had ik al gezien, 30 is toch al iets zeldzamer denk ik dan.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Comment

• Knap uitgevoerd. Ducktail staat hem hier wel goed

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 904 Carrera gts

Comment

• strak die 904 gts!!

is ook zeldzaam!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                Gisteren heb ik een 30year anniversary 911 gezien, enig idee van de oplage hiervan?
                40 en 50year had ik al gezien, 30 is toch al iets zeldzamer denk ik dan.
                een oplage van 964 stuks
                is zeldzaam tegenwoordig ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroemtje Bekijk Berichten
                  een oplage van 964 stuks
                  is zeldzaam tegenwoordig ja!
                  kameraad van mijn broer heeft er zo eentje staan in zijn garage. De prijzen van dit type zijn waanzinnig gestegen. Heeft die paar jaar geleden gekocht voor een belachelijk bedrag, volledig in ere hersteld en is nu gemakkelijk verdrievoudigd in waarde. Denk dat de vorige eigenaar hem voor de kop schiet als hij ziet wat de prijzen nu doen.

Comment

• Vandaag eentje gezien, in zo'n donkere paarse kleur.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Prachtwagen.

Comment

• Kan iemand mij iets meer vertellen over een 997 Turbo S ? Ik heb nu reeds een paar jaar 997 4S en had die graag van de hand gedaan en een Turbo S gekocht! Wat kan ik verwachten van baanvastheid, rijbeleving, betrouwbaarheid? graag wat ervaringen of reacties....

Comment

• in alles beter behalve misschien geluid als je PSE hebt

je gaat nog gemakkelijker veel sneller gaan met die 4WD en bergen koppel maar de rijbeleving gaat niet noodzakelijk 'beter' zijn (hangt er ook vanaf wat je precies zoekt in een wagen uiteraard)
                          2.0 JTDm

Comment

• beste om de 997 turbo mk1 te kopen zonder S !

waarom ?

de 997 turbo mk1 heeft nog als laatste de metzger motor, met de bullit proof gt1 onderblok !

de 997 turbo S mk2 heeft geen metzger motor meer !

.

Comment

• Klopt dit dat de 997 Turbo begint te stijgen in waarde?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                                beste om de 997 turbo mk1 te kopen zonder S !

waarom ?

de 997 turbo mk1 heeft nog als laatste de metzger motor, met de bullit proof gt1 onderblok !

de 997 turbo S mk2 heeft geen metzger motor meer !

.
                                En welke specifieke verschillen zijn er dan?
                                Wat betekent concreet die "metzger motor"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Klopt dit dat de 997 Turbo begint te stijgen in waarde?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
                                  Neen.
                                  Daar is het nog te vroeg voor, staan nog veel te duur nu.
                                  996 Turbo daarentegen is wel interessant naar waardestijging toe.
                                  Moet dan wel een goeie zijn uiteraard, geen tiptronic met 200.000km
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• t is Mezger en niet Metzger

Da's het legendarische GT1-blok
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      t is Mezger en niet Metzger

Da's het legendarische GT1-blok
                                      Metzger betekent beenhouwer geloof ik.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christof B Bekijk Berichten
                                        En welke specifieke verschillen zijn er dan?
                                        Wat betekent concreet die "metzger motor"?
                                        mezger (sorry voor typefout ) is motorenbouwer die al jaren lang motoren ontwikkelde voor porsche!

de turbo motoren na de 997mk1 dus vanaf met de led achterlichten zijn door porsche zelf ontwikkeld !

die blijken niet zo bullit proof te zijn als de blokken van mezger !

dus als ik vd keuze zou staan om in een turbo te stappen, dan zou ik nu instappen de prijzen zijn voor mijn gevoel vd 997turbo nu op z,laagst van af zo,n 50 k te vinden
                                        dit gaat volgens mijn gevoel binnenkort stijgen (wanneer exact is lastig in te schatten)(waarom ik dat denk, ivm laatste mezger motor !)
                                        de 996 turbo kocht je 8 maanden gelden nog voor rond de 30 k , ze zijn nu zowat niet meer te vinden voor onder de 50 k

succes met je keuze

greetz drknauf

ciao

.

Comment

• Comment

Working...
                                          X