Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren heb ik een 30year anniversary 911 gezien, enig idee van de oplage hiervan?
40 en 50year had ik al gezien, 30 is toch al iets zeldzamer denk ik dan.
Gisteren heb ik een 30year anniversary 911 gezien, enig idee van de oplage hiervan?
40 en 50year had ik al gezien, 30 is toch al iets zeldzamer denk ik dan.
een oplage van 964 stuks
is zeldzaam tegenwoordig ja!
een oplage van 964 stuks
is zeldzaam tegenwoordig ja!
kameraad van mijn broer heeft er zo eentje staan in zijn garage. De prijzen van dit type zijn waanzinnig gestegen. Heeft die paar jaar geleden gekocht voor een belachelijk bedrag, volledig in ere hersteld en is nu gemakkelijk verdrievoudigd in waarde. Denk dat de vorige eigenaar hem voor de kop schiet als hij ziet wat de prijzen nu doen.
Kan iemand mij iets meer vertellen over een 997 Turbo S ? Ik heb nu reeds een paar jaar 997 4S en had die graag van de hand gedaan en een Turbo S gekocht! Wat kan ik verwachten van baanvastheid, rijbeleving, betrouwbaarheid? graag wat ervaringen of reacties....
in alles beter behalve misschien geluid als je PSE hebt
je gaat nog gemakkelijker veel sneller gaan met die 4WD en bergen koppel maar de rijbeleving gaat niet noodzakelijk 'beter' zijn (hangt er ook vanaf wat je precies zoekt in een wagen uiteraard)
Klopt dit dat de 997 Turbo begint te stijgen in waarde?
Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Neen.
Daar is het nog te vroeg voor, staan nog veel te duur nu.
996 Turbo daarentegen is wel interessant naar waardestijging toe.
Moet dan wel een goeie zijn uiteraard, geen tiptronic met 200.000km
En welke specifieke verschillen zijn er dan?
Wat betekent concreet die "metzger motor"?
mezger (sorry voor typefout ) is motorenbouwer die al jaren lang motoren ontwikkelde voor porsche!
de turbo motoren na de 997mk1 dus vanaf met de led achterlichten zijn door porsche zelf ontwikkeld !
die blijken niet zo bullit proof te zijn als de blokken van mezger !
dus als ik vd keuze zou staan om in een turbo te stappen, dan zou ik nu instappen de prijzen zijn voor mijn gevoel vd 997turbo nu op z,laagst van af zo,n 50 k te vinden
dit gaat volgens mijn gevoel binnenkort stijgen (wanneer exact is lastig in te schatten)(waarom ik dat denk, ivm laatste mezger motor !)
de 996 turbo kocht je 8 maanden gelden nog voor rond de 30 k , ze zijn nu zowat niet meer te vinden voor onder de 50 k
Comment