Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Vandaag langs gegaan bij Porsche Center Mechelen voor een schoolopdracht! En zo ook even achter het stuur van de nieuwe 991 kunnen gaan zitten, hehe

Porsche 991.2_ by korneeldebruyn, on Flickr

Porsche 991.2 - Steering wheel by korneeldebruyn, on Flickr

Comment

• .

.

Comment

• 928 blijft een interessante Porsche.

Comment

• Enige waar ik nog een beetje interesse in heb.
              Wondermooi carrosserie. Liefst nog een S graag.

Send from somewhere, used Tapatalk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Enige waar ik nog een beetje interesse in heb.
                Wondermooi carrosserie. Liefst nog een S graag.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                Bij een 928S zit toch een picknick tafel achterop. ??

Comment

• Een nieuwe 928 zou ook in deze tijd niet misstaan.

Comment

• Een meer extreme nieuwe 928 zou er zo uit kunnen zien.

Comment

• De vraag is waar ze die kunnen positioneren. Boven de 911 ? Denk ik niet. Boven de cayman at pakweg 75 k ? Twijfel toch zulle.

Comment

• Waarom zouden ze de 928 niet boven de 911 kunnen positioneren? Was vroeger ook al.

Comment

• Je kan deze toch niet vergelijken... 911 flat-6 achteraan, 928 V8 vooraan (of anno 2016 een flat-6 bi-turbo)...
                          Een Macan en Cayenne kan je ook niet staan vergelijken imo...

Comment

• .

.

Comment

• vroege 928 op dagelijkse platen én spatlappen

pantograafwisser achteraan

Comment

• vind geen filmpje van de pantograaf van een 928

Comment

• Comment

• Een vraagje voor de echte kenners hier. Hoe makkelijk is de 911 (model 2013) carrera pdk als dagdagelijkse auto? Met name betrouwbaarheid en onderhoud. Maw, kan ik ermee omgaan als met mijn E klasse en gewooon vertrouwen dat de aangegeven onderhoudspatronen genoeg zijn? Ikben namelijk niet iemand die heel veel bijkomstige onderhoud of zorg aan zijn auto geeft buiten de door de garage aangegeven onderhouden en het wekelijks proper maken en wassen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Ik rijd sinds juli 2014 met een 991 Carrera 4 en dat als quasi 'daily driver'/bedrijfswagen waarvoor de auto zonder meer perfect inzetbaar is. Heeft nu ongeveer 27000 km op de teller en moet dus weldra op eerste klein onderhoud. Tot nu toe geen defecten of extra ondehoudsingrepen gehad, op nazicht van (zeer vervelend) gerammel na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                                        Ik rijd sinds juli 2014 met een 991 Carrera 4 en dat als quasi 'daily driver'/bedrijfswagen waarvoor de auto zonder meer perfect inzetbaar is. Heeft nu ongeveer 27000 km op de teller en moet dus weldra op eerste klein onderhoud. Tot nu toe geen defecten of extra ondehoudsingrepen gehad, op nazicht van (zeer vervelend) gerammel na.
                                        Merci! Welk gerammel als ik curieus mag zijn? Is de bouwkwaliteit binnenin echt goed of zo meer 'standaard' bmw?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Gerammel in beide deuren. Heb geen ervaring met BMW maar kwaliteit van materialen is top.

Comment

Working...
                                          X