Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Vandaag langs gegaan bij Porsche Center Mechelen voor een schoolopdracht! En zo ook even achter het stuur van de nieuwe 991 kunnen gaan zitten, hehe
Porsche 991.2_ by korneeldebruyn, on Flickr
Porsche 991.2 - Steering wheel by korneeldebruyn, on Flickr
Comment
-
Enige waar ik nog een beetje interesse in heb.
Wondermooi carrosserie. Liefst nog een S graag.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEnige waar ik nog een beetje interesse in heb.
Wondermooi carrosserie. Liefst nog een S graag.
Send from somewhere, used Tapatalk.
Comment
-
Een vraagje voor de echte kenners hier. Hoe makkelijk is de 911 (model 2013) carrera pdk als dagdagelijkse auto? Met name betrouwbaarheid en onderhoud. Maw, kan ik ermee omgaan als met mijn E klasse en gewooon vertrouwen dat de aangegeven onderhoudspatronen genoeg zijn? Ikben namelijk niet iemand die heel veel bijkomstige onderhoud of zorg aan zijn auto geeft buiten de door de garage aangegeven onderhouden en het wekelijks proper maken en wassen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Ik rijd sinds juli 2014 met een 991 Carrera 4 en dat als quasi 'daily driver'/bedrijfswagen waarvoor de auto zonder meer perfect inzetbaar is. Heeft nu ongeveer 27000 km op de teller en moet dus weldra op eerste klein onderhoud. Tot nu toe geen defecten of extra ondehoudsingrepen gehad, op nazicht van (zeer vervelend) gerammel na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenIk rijd sinds juli 2014 met een 991 Carrera 4 en dat als quasi 'daily driver'/bedrijfswagen waarvoor de auto zonder meer perfect inzetbaar is. Heeft nu ongeveer 27000 km op de teller en moet dus weldra op eerste klein onderhoud. Tot nu toe geen defecten of extra ondehoudsingrepen gehad, op nazicht van (zeer vervelend) gerammel na.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
Comment