Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    Beetje jammer dat zo'n GT2 RS enkel in van die onnozele kleuren te kopen is...
    Geel/donkergroen/bordeau/blauw zou niet misstaan.
    In uw sig staat ook zo een kar. Op de Carrera GT en GT3 RS is dat ook zo in feite. Misschien dat we in de toekomst nog wat andere kleuren gaan zien.

Behalve geel zou geen enkel van die kleuren staan met die zwarte motorkap denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Awel ik weet het niet, links of rechts...
      Welke van de twee rechtse...

Zwarte velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
        In uw sig staat ook zo een kar. Op de Carrera GT en GT3 RS is dat ook zo in feite. Misschien dat we in de toekomst nog wat andere kleuren gaan zien.

Behalve geel zou geen enkel van die kleuren staan met die zwarte motorkap denk ik.
        Zilverpijltraditie...

Mijn punt is gewoon dat het vreemd is dat kleurenpakket zo beperkt is. Nuja, ook traditie dan zeker

Comment

• Dikke GT2 met R8 als bonus
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

De combinatie van een GT2 RS, en dan van die heerlijke open Amerikaanse wegen door de woestijn ...

Comment

• ... gaat ongetwijfeld vervelen na een tijd.
                Allez, als er 1 plaats is waar dat niet thuis hoort is het toch wel op een rechte weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                  De combinatie van een GT2 RS, en dan van die heerlijke open Amerikaanse wegen door de woestijn ...
                  En dan in panne vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    ... gaat ongetwijfeld vervelen na een tijd.
                    Allez, als er 1 plaats is waar dat niet thuis hoort is het toch wel op een rechte weg?
                    Bwa, je kan altijd proberen wat air time te pakken met dat bultje verderop

Comment

• Aqua blauwe GT2 RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Aqua blauwe GT2 RS
                        Held!

Comment

• Lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Bwa, je kan altijd proberen wat air time te pakken met dat bultje verderop

Geweldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Awel ik weet het niet, links of rechts...
                              Rechts heeft geen kuipstoelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Perfect! Adaptieve sportzetels voor als je er een trip mee wil doen langsheen 's lands wegen, met de madam mee. En Recaro SP-A's voor de rest van de tijd.

Comment

• Ik zie ook geen rolkooi

Comment

Omg @ die reflectoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      No brainer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Omg @ die reflectoren
                                        Ik dacht dat ge swirls gespot had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          ... gaat ongetwijfeld vervelen na een tijd.
                                          Natuurlijk dat hij vooral voor circuit gebruik dient, maar als ik naar die foto's kijk ... Moet toch een heerlijk gevoel geven! En wat sprintjes tegen elkaar trekken

Comment

Working...
                                          X